اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تربیت معلم شهید بهشتی استان زنجان:

نظامی ماندگار است که قدرت الگوسازی داشته باشد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تربیت معلم شهید بهشتی استان زنجان گفت: نظامی می‌تواند ماندگار باقی بماند که قدرت الگوسازی در جهان را داشته باشد.

نظامی ماندگار است که قدرت الگوسازی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور اولی ظهر امروز در نشست سیاسی که در مرکز تربیت معلم شهید بهشتی زنجان، برگزار شد، اظهار کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری همه تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی به دلیل اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی ابهت دو قدرت شرق و غرب را در هم شکسته و نظام جمهوری اسلامی را در جهان ایجاد کرد.

رئیس مرکز تربیت معلم شهید بهشتی استان زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بر صدور انقلاب تاکید داشتند، افزود: در حال حاضر این امر به خوبی درک شده و بیداری اسلامی تاییدی بر این مطلب است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی بوده که به هیچ یک از نظام‌های سلطه وابستگی نداشته و پویایی لازم را دارد و تا زمانی که این پویایی حفظ شود، انقلاب اسلامی استمرار یافته و حرفی برای گفتن خواهد داشت.

اولی با اشاره به اینکه خداوند متعال را شاکریم که نعمت انقلاب اسلامی را بر کشور ایران عرضه کرده است، خاطرنشان کرد: زندگی در نظام جمهوری اسلامی افتخار بزرگی برای ملت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی نظام از اوج ذلت به اوج عزت رسید، خاطرنشان کرد: همه این موفقیت‌ها حاصل پیروزی انقلاب اسلامی است.

رئیس مرکز تربیت معلم شهید بهشتی استان زنجان با اشاره به اینکه نظامی که بتواند الگوساز شود و به جهان الگو دهد از نظام‌های تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: نظامی می‌تواند ماندگار باقی بماند که قدرت الگوسازی در جهان را داشته باشد.

انتهای پیام/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول