اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه نینوای گلستان:

جهانی کردن انقلاب اسلامی از اهداف اولیه امام بوده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه نینوای گلستان گفت: صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشور و جهانی کردن انقلاب اسلامی از اهداف اولیه و اصلی امام خمینی (ره) در جریان نهضت انقلاب اسلامی بوده است.

جهانی کردن انقلاب اسلامی از اهداف اولیه امام بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‎اول عصر سه‌شنبه در حاشیه دیدار با جمعی از ورزشکاران بسیجی استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بعد از بیداری اسلامی که در بسیاری از کشورهای حوزه خاورمیانه رخ داد بسیاری از سران استعمار سعی کردند نقش تاثیرگذار و اساسی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب سال 1357 به رهبری امام خمینی (ره) را در این حرکت کمرنگ جلوه بدهند و آمریکا و صهیونیست را کارگردان اتفاقات کشورهای مسلمان‎نشین معرفی کنند و بیداری انسانی را جایگزین بیداری اسلامی کنند در حالی که واقعیت امر این چنین نیست و انقلاب اسلامی ایران سبب به وجود آمدن بیداری اسلامی و تحولات اتفاق افتاده بوده است.

وی تصریح کرد: البته تلاش بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران در ترویج عقاید پوچ و بی‎اساس‌شان ناکام ماند تا جایی که سران کاخ سفید و مقامات رژیم اشغالگر قدس به نقش مدیریتی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه در این رویدادها اعتراف کردند و آن را یک تهدید جدی برای غرب برشمردند و خواستار توقف حرکت‎های انقلابی مسلمانان شدند.

جانشین سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: در حال حاضر در دنیا دو جبهه وجود دارد، اول جبهه حق با مدیریت و فرماندهی ایران اسلامی و دوم جبهه باطل با مدیریت و فرماندهی شیطان بزرگ آمریکا لذا سایر کشورهای جهان تحت تاثیر رخدادها و سیاست‎های این دو گروه شکل می‎گیرند که به یمن موفقیت‎های نظام جمهوری اسلامی ایران، استمرار و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران، دوستی بین مردم و مسئولان و حضور همه‌جانبه اقشار و اقوام مختلف در صحنه و مدیریت شجاعانه، بی‎عیب و نقص و مدبرانه مقام معظم رهبری شانس ایران اسلامی در مقایسه با آمریکا و همدستانش برای تاثیرگذاری در جوامع بشری بیشتر شده است.

کریمی‎اول با اشاره به موفقیت‎های به دست آمده نظام تحت تاثیر تلاش و مجاهدت جوانان برومند و انقلابی اذعان کرد: عضویت جمهوری اسلامی ایران در باشگاه فضائی دنیا، باشگاه هسته‎ای دنیا، دستیابی به علوم و فنون مختلف پزشکی و علمی و بسیاری از موفقیت‎های بزرگ دیگر مصداق شعار «خواستن توانستن است»، است.

وی ادامه داد: شایسته است ورزشکاران هم با توکل به خدا در مسیری الهی و سالم پا بگذارند و تلاش خود را چند برابر کنند تا در موفقیت‎های نظام بیش از گذشته سهیم باشند و موجب افتخار نظام شوند.

جانشین سپاه نینوای گلستان ترویج فرهنگ اسلامی و انسانی و داشتن ورزشکارانی بابصیرت و صالح را یکی از اصلی‎ترین ابزارهای مبارزه با جنگ نرم برشمرد و بر برگزاری کلاس‎ها و کارگاه‎های آموزشی در حوزه فرهنگی تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول