اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحقق شعار سال 91

ستاد مرکزی تحقق شعار سال 91 آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: در راستای تحقق شعار سال 91، ستاد اجرایی تحقق و عملیاتی کردن شعار سال 91 در شیراز و با اشرافیت کامل نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس آغاز به کار کرد.

ستاد مرکزی تحقق شعار سال 91  آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد تقی‌زاده مدیر روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز بعد از ظهر امروز در نخستین نشست ستاد اجرایی تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال 91 اظهار داشت: برای تحقق اهداف رهبری معظم و رسیدن به شعار سال 91، جلساتی را در مورد ستاد مرکزی اجرای شعار سال 91 برگزار و مصوبه‌های ستاد را به تمام دستگاه‌ها ابلاغ می‌‌کنیم.

وی بیان کرد: از جمله کارهای این ستاد، بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و رصد فعالیت‌های آن‌ها در سطح این استان است و در جلساتی که به صورت فصلی صورت می‌گیرد، بهترین و کم‌کارترین دستگاه‌ها معرفی می‌شوند.

تقی زاده از تمام دستگاه‌ها خواست تا اتاق فکری در این مورد راه‌اندازی کرده و نتیجه آن را در ستاد مطرح کنند.

وی افزود: در این ستاد کمیته‌های مشخصی با شرح وظایف ویژه خود فعال می‌شوند تا راه‌کارهای کارآمد را برای ارتقای سطح تولید در این استان ارائه دهند.

در ادامه این جلسه، مرضیه صالحی، مدیر روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این شرکت در اوایل سال، جلسه‌ای با عنوان کمیته تحقق شعار سال 91 تشکیل داده و چهار کارگروه برای آن تعریف کرده است.

صالحی اضافه کرد: دو دستور جلسه‌ مهم در این جلسه مطرح شد که یکی آشنایی اصناف با تولیدکنندگان و محصولات تولیدشده در این استان است و برای این کار تورهایی به صورت ماهانه تشکیل می‌شود.

وی افزود: دستور دیگر این جلسه، تشکیل همایشی با حضور اصناف و تولیدکنندگان برای بررسی موانع بر سر راه تولید است.

همچنین مدیر روابط عمومی اداره‌کل گمرکات فارس و مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان نیز در مورد جلسات تشکیل شده در ادارات تابعه‌ خود ارائه گزارش کردند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول