اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط یکی از دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند

مستند "روبه آسمان" در خراسان‌جنوبی ساخته شد

خبرگزاری فارس: بهادر رسولی دانشجوی دانشگاه صنعتی بیرجند با هماهنگی سازمان بسیج دانشجویی استان و با همکاری جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران، امام صادق‌(ع) و قم اقدام به تهیه مستندی با موضوع اردوهای جهادی با رویکرد فرهنگی کرده است.

مستند "روبه آسمان" در خراسان‌جنوبی ساخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، در این مستند یک جوان دانشجو زندگی راحت و مرفه خویش را برای کمک به مناطق محروم رها کرده و روزهای آغازین سال جدید را در این مناطق برای خدمت خالصانه به مردم سپری می‌کند.

این مستند در سالن شهید چمران دانشگاه صنعتی به نمایش در آمد و در حال سپری کردن مراحل پایانی مجوز پخش از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

لازم به ذکر است موافقت شورای تأمین برنامه شبکه سه سیما نیز برای پخش این مستند اعلام شده است.

خبر دیگر اینکه، بنیاد مهدویت دانشگاه صنعتی بیرجند همایشی را با موضوع غرب شناسی(ع) فرقه‌شناسی و بررسی آسیب‌های آن در محل تالار شهید چمران دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار کرد.

سمینار علمی راز سلامتی با بهره‌گیری از طب اسلامی ایرانی نیز در محل تالار شهید چمران دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.

این سمینار با حضور دکتر نواب‌زاده، دانشجوی طب اسلامی دانشگاه ارمنستان و محقق طب اسلامی ایرانی، دکتر خداشناس، محقق طب اسلامی ایرانی و هادی‌نیا کارشناس و محقق طب اسلامی ایرانی به مدت دو ساعت برگزار و پیرامون مطالبی از جمله معرفی انواع مواد غذایی، ارزش آنها، تاثیر آنها و در نهایت لزوم استفاده یا عدم استفاده از بعضی مواد غذایی بحث شد.

همچنین محمد غفوری‌فرد، دانشجوی دانشگاه صنعتی بیرجند اقدام به تهیه و طراحی یک نر‌م‌افزار جامع از مجموعه نرم‌افزارهای کاربردی رشته‌های مهندسی کرده که تاکنون مشابه این نرم‌افزار در سطح کشور ارائه نشده است.

این دانشجو با همکاری سایر دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند در سال گذشته جامع‌ترین نرم‌افزار مهدویت را در سطح کشور با عنوان "قاصدک" تهیه کرده بودند که مورد تائید مرکز تخصصی مهدویت قم نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول