اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشتخوار تأکید کرد

لزوم توانمندسازی زنان و دختران روستایی و ایجاد اشتغال برای آنان

خبرگزاری فارس: فرماندار رشتخوار برنامه‌ریزی و تعامل با دستگاه‌ها برای توانمندسازی زنان و دختران روستایی و ایجاد شغل برای آنان را از اولویت‌های کمیته بانوان فرمانداری در سال جاری عنوان کرد.

لزوم توانمندسازی زنان و دختران روستایی و ایجاد اشتغال برای آنان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، هاشم جنگی با بیان اینکه جمعیت جامعه روستایی شهرستان رشتخوار به مراتب بیش از جامعه شهرنشین است، اظهار داشت: بهبود وضعیت اشتغال در روستاها سبب ارتقای وضعیت اقتصادی خانوارها، پر شدن اوقات فراغت بانوان به شکل بهینه و بهره‌مندی شهرستان از خلاقیت و نبوغ ذاتی زنان می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توجه ویژه مکتب انسان‌ساز اسلام به مسئله زن و خانواده افزود: هر گونه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در این حوزه خطیر، بایستی حق‌مدارانه و الهام گرفته از نگرش توحیدی اسلام باشد.

فرماندار رشتخوار تصریح کرد: غفلت از توجه به این مقوله، سقوط جامعه و از دست رفتن کارکردهای خانواده در تربیت نسل و تأمین آرامش روانی، افزایش نیازهای مادی و عاطفی اعضای خانواده را به دنبال دارد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول