اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور مسئولان استان

از برترین‌های تیر و کمان البرز تقدیر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیر و کمان استان البرز گفت: طی مراسمی در روز جمعه از برترین‌های تیر و کمان البرز در سال 90 تقدیر خواهد شد.

از برترین‌های تیر و کمان البرز تقدیر می‌شود

حسن رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به برگزاری مسابقات مختلف کشوری و لیگ و مدال‌آوری کمانداران این استان در سال گذشته، تصمیم گرفتیم هم‌چون سال‌های گذشته در مراسمی از برترین‌های خود تقدیر کنیم و به لطف خداوند مقدمات برگزاری آن فراهم شد و این مراسم روز جمعه اول اردیبهشت‌ماه به میزبانی سایت تیر و کمان استان البرز واقع در مجموعه دکتر علی شریعتی برگزار می‌شود.

وی افزود: طی این مراسم از مدال‌آوران مسابقات برون‌مرزی و کشوری، برترین‌های لیگ استان البرز در سال 90 و خادمین و همراهان تیر و کمان با اهدای هدایایی تجلیل خواهد شد.

این مسئول از حضور مهمانان ویژه در این مراسم خبر داد و گفت: رئیس فدراسیون تیر و کمان کشور، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیرکل ورزش استان البرز از دعوت‌شدگان به این مراسم هستند که امیدوارم با حضورشان انگیزه‌ای دوچندان به کمانداران البرزی بدهند.

رئیس هیئت تیر و کمان استان البرز در ادامه مهم‌ترین برنامه و هدف این هیئت در سال 91 را راه‌اندازی سایت تیر و کمان بزرگ استان البرز در منطقه کلاک و میزبانی مسابقات جایزه بزرگ آسیا برشمرد و گفت: تمام توان و انرژی خود را از ابتدای امسال بر روی تحقق این دو هدف گذاشته‌ایم و امیدوارم با همراهی مسئولان استان بتوانیم این برنامه ملی را به انجام رسانده و افتخاری بزرگ را برای استان البرز رقم بزنیم.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول