اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه مسابقات مهم برون مرزی سال جدید

بانوی قمی به کادر فنی تیم ملی تیروکمان پیوست

خبرگزاری فارس: بانوی قمی در راه مسابقات مهم برون مرزی به کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان پیوست.

بانوی قمی به کادر فنی تیم ملی تیروکمان پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این بانوی با سابقه و توانمند رشته ورزشی تیراندازی با کمان در استان قم، فاطمه متقی کاشانی است که در حال حاضر دارای معتبرترین مدرک داوری و مربیگری این رشته ورزشی است و سابقه قضاوت‌های متعددی در سطح داخلی و برون مرزی را دارد.

متقی کاشانی بعد از قطعی شدن حضورش در کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان، بلافاصله این تیم را در اردوی آماده‌سازی کیش همراهی کرد و در سال جاری نیز با جدیت باید کار آماده‌سازی تیم ملی را برای مسابقات مهم برون مرزی پیگیری کند.

این بانوی توانمند ورزش قم در رشته تیراندازی با کمان در حال حاضر مسئولیت نایب رئیسی هیئت تیراندازی با کمان استان قم را نیز بر عهده دارد و به صورت همزمان از مربیان و داوران شاخص این رشته ورزشی در کشور و آسیا است.

متقی کاشانی در نیمه دوم سال گذشته به عنوان یکی از داوران با تجربه دعوت شده از سوی کنفدراسیون تیر و کمان آسیا، در رقابت‌های قهرمانی این قاره که مهر ماه به میزبانی کشورمان برگزار شد، این مسابقات معتبر را قضاوت کرد.

این دوره از پیکارها در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش مردان و بانوان در سایت تیراندازی با کمان برج میلاد تهران در حالی برگزار شد که در پایان این دوره از رقابت‌ها نفرات راه یافته به مسابقات تیراندازی با کمان المپیک لندن 2012 مشخص شدند.

اما این رقابت‌ها در حالی به میزبانی کشورمان صورت گرفت که برگزاری آن در ایران، فرصت بسیار ایده‌آل و مناسبی برای ورزشکاران تیراندازی با کمان کشور بود تا بتوانند با کسب نتایج قابل قبول، توانمندی ایران در این رشته را به نمایش بگذارند.

کمانداران کشورمان بعد از حضور در چند مسابقه جام جهانی تیراندازی با کمان، فینال جام جهانی، دانشجویان جهان و قهرمانی جهان در کشورهایی چون کرواسی، ترکیه، ایتالیا، چین و آمریکا رقابت در این رویداد مهم را تجربه می‌کنند.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های تیراندازی با کمان کشورهای کره جنوبی و هند به عنوان رقیب اصلی کشورمان در آسیا محسوب شدند هر چند که با موفقیت‌هایی که کمانداران کشورمان در سال‌های اخیر به دست آورده‌اند، کمانداران کامپوند ایران در آسیا بالاتر از دیگر رقبا نشان دادند.

متقی کاشانی پیش از این به عنوان مربی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان کشورمان، این تیم را در مسابقات جهانی که به میزبانی کشور کرواسی برگزار شده بود نیز هدایت کرده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول