اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب خبر داد

ارتقای امتیازات دانشگاه آزاد واحد بناب با احراز شرایط برتر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب گفت: با احراز شرایط برتر در شاخص‌های مختلف علمی، پژوهشی و عمرانی، امتیاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب به یک‌هزار و 930 ارتقا یافت.

ارتقای امتیازات دانشگاه آزاد واحد بناب با احراز شرایط برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، فرهاد نژاد‌حاجعلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به احراز شرایط مورد نظر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، امتیاز این واحد طی چهار سال اخیر از 515 امتیاز به یک‌هزار و 930 امتیاز افزایش یافت.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش اساتید، کارکنان و دانشجویان این واحد به خاطر این ارتقا بیان کرد: این امتیاز با توجه به ارتقای شاخص‌هایی چون تعداد دانشجویان، اعضای هیئت علمی، رشته‌های تحصیلی، کتابخانه، کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، پروژه‌های تحقیقاتی همچنین زمین‌های مجتمع دانشگاهی از سوی دفتر تشکیلات و روش‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به واحد بناب ابلاغ شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب ادامه داد: با احراز شرایط و فراهم شدن زمینه‌های مختلف در این دانشگاه، امتیاز لازم برای واحد دانشگاهی جامع را در آینده‌ای نزدیک کسب خواهیم کرد.

وی همچنین اظهار کرد: امتیازات پژوهشی واحد بناب طی چهار سال اخیر رشد چهار برابری داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در ادامه کل فضاهای ساختمانی واحد بناب تا سال87 را 36 هزار متر اعلام کرد و گفت: ظرف سه و نیم سال گذشته این میزان 20 تا 25 هزار مترمربع افزایش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول