اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت انجمن علمی گروه پرستاری

ایستگاه سلامت در دانشگاه آزاد کرمان برپا شد

خبرگزاری فارس: دومین ایستگاه سلامت به همت انجمن علمی گروه پرستاری و مامایی با هدف ارتقای شاخص‌های سلامت در دانشگاه آزاد کرمان برپا شد.

ایستگاه سلامت در دانشگاه آزاد کرمان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان صبح امروز ایستگاه سلامت در محوطه ورودی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و به همت دانشجویان این دانشکده افتتاح شد و تا ساعت چهار بعد از ظهر به دانشجویان خدمات ارائه می‌کند.

زهره پاینده معاون انجمن علمی گروه پرستاری و مامایی دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در حاشیه برپایی این ایستگاه به خبرنگار فارس گفت: به مناسبت هفته سلامت دومین ایستگاه سلامت را برپا کردیم.

وی اظهار داشت: این ایستگاه مشتمل بر هشت چادر است که چهار چادر ویژه خواهران و چهار چادر ویژه برادران دانشجو در نظر گرفته شده است.

مسئول برگزاری ایستگاه سلامت بیان داشت: در این چادرها خدماتی مانند تعیین گروه خونی، اندازه‌گیری فشار خون، قند خون و اندازه‌گیری توده بدنی به صورت رایگان انجام می‌شود.

پاینده هدف از برگزاری این ایستگاه را ارتقای شاخص سلامت عنوان کرد و افزود: در سال گذشته که نخستین ایستگاه سلامت را برپا کردیم با استقبال خوب دانشجویان مواجه شدیم و این خود انگیزه مؤثری در ما ایجاد کرد که در اوایل سال جاری دومین ایستگاه سلامت را برپا کنیم.

وی تصریح کرد: در سال جاری در نظر داریم، همایش اعتیاد را با هماهنگی معاونت پژوهشی و انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد کرمان برگزار کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول