اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد شوشتر:

وجود دانشگاه آزاد در شوشتر توسعه پایدار را به ارمغان می‌آورد

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: وجود دانشگاه آزاد اسلامی باعث توسعه پایدار در سطح شهرستان شوشتر می‌شود و باید زیرساخت‌های مورد نیاز برای این توسعه فراهم شود.

وجود دانشگاه آزاد در شوشتر توسعه پایدار را به ارمغان می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام موسی شهریاری در نخستین جلسه شورای مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی موهبتی است که باعث می‌شود تا گام‌های لرزان در مسیر توسعه پایدار با سرعت بیشتری برداشته شود و استوارتر باشد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با داشتن بیش از 19 هزار دانشجو در خوزستان جایگاه بسیار بالایی دارد، گفت: باید تلاش کنیم تا در راه ساختن این دانشگاه و ارائه خدمات بهتر به دانشجو گام‌های بلندتر و استوارتری برداشته شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر جز واحد‌های برتر کشور به شمار می‌آید تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر جزء دانشگاه‌های برتر کشور است و در رتبه بندی جزء هفت دانشگاه برتر کشور محسوب می‌شود.

شهریاری با اشاره به اینکه همه باید نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی احساس مسئولیت کنند، خاطرنشان کرد: شورای مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر باید در سال جدید نقش مهمی در رسیدن این دانشگاه به اهداف عالیه خود ایفا کند و در این باره باید تلاش زیادی کرد.

این مقام مسئول افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در بخش فرهنگی نیز در جایگاه مناسبی قرار دارد و به این دلیل باید کوشید تا در دانشگاه‌ فعالیت‌های غنی فرهنگی روز به روز بیشتر برگزار شود.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول