اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان:

استاندارد باید به عنوان یک نشان ملی در جامعه مطرح شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان گفت: استاندارد و نشان ملی آن به عنوان یک نشان ملی مهم در بین اقشار مختلف مطرح شده و نظرسنجی‌های انجام شده مبین استقبال مردم به این امر بوده است.

استاندارد باید به عنوان یک نشان ملی در جامعه مطرح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی، اصغر صالح‌زاده پیرامون فرهنگ‌سازی عمومی در زمینه استفاده بیشتر مردم از کالاهای ایرانی توسط اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی بیان داشت: بدیهی است در سال جاری که سال حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی است باید کالاهای مرغوب و با کیفیت به منظور تأمین نیاز مردم تولید شود و از تولید کالاهای غیر کیفی جلوگیری شود تا امکان رقابت سالم برای تولید کنندگان فراهم و اعتماد مردم نیز به کالاهای ایرانی و ساخت داخل افزایش یابد که لازمه آن فرهنگ‌سازی است.

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی در هر مسئله‌ای مهم‌ترین عامل است و حوزه استاندارد از این قاعده مستثنی نیست.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ استاندارد به عنوان امری زیربنایی به صورت جدی در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد و با اجباری شدن دوره آموزش آشنایی با استاندارد برای همه کارکنان دولتی در سطح استان و برگزاری چند دوره در این زمینه در سال قبل و هم‌چنین برگزاری آموزش‌های کاربردی برای گروه‌های مختلف غیردولتی و تهیه بروشور و اقلام تبلیغاتی تلاش شده است.

وی افزود: استاندارد و نشان ملی آن به عنوان یک نشان ملی مهم در بین اقشار مختلف مطرح شده و نظرسنجی‌های انجام شده مبین استقبال مردم به این امر بوده و ما را برای کوشش مضاعف در سال جاری برای ترغیب به مصرف کالاهای ایرانی با کیفیت و دارای نشــان استانـدارد کرده است.

صالح‌زاده اظهار داشت: در سال جاری تحصیلی برای دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان و افراد تأثیرگذار جامعه تئاتری کودکانه ویژه آشنایی با مقوله استاندار طراحی کردیم که در سطح مدارس اصفهان به اجرا درآمد و با استقبال فراوان مدارس از اجرای این نمایش، موجب شد این اداره‌کل اکثر بودجه و اعتبارات ترویجی و فرهنگی خود را برای این امر اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: تئاتر اجرا شده در مدارس در ایام نوروز و تعطیلات نیز در چند نقطه اصفهان که محــل تجــمع و حضــور مسافران نوروزی بود به اجرا درآمد.

پایان پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول