اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

ایران به ادعای بی‌مورد امارات واکنش قاطع نشان دهد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مژتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به ادعای بی‌مورد امارات در مورد ابوموسی گفت: اظهارات وزیر امور خارجه امارات باید از سوی دستگاه سیاست خارجی با جدیت پیگیری شده و واکنش قاطع ایران را دریافت کند.

ایران به ادعای بی‌مورد امارات واکنش قاطع نشان دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی صبح امروز در جلسه شورای استانی این حزب اظهار داشت: ابوموسی جزو لاینفک ایران اسلامی است و احدی حق ندارد به آن نظر داشته باشد.

وی تصریح کرد: قطعا نباید این جسارت بیگانگان را بدون پاسخ گذاشت و این جزایر جزو خاک مقدس ایران اسلامی است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: ادعای وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در قبال این امر، دخالت در امور داخلی ایران بوده که باید بداند این‌گونه دخالت‌ها در امور داخلی ایران هرگز بی‌هزینه نخواهد بود، ضمن آن‌که بزرگ‌نمایی تبلیغاتی این کشور در چنین امری و حمایت‌های کورکورانه و غیرموجه اتحادیه عرب و شورای همکاری نیز نباید بی‌پاسخ بماند.

مقدسی مذاکرات دور اول ایران و 1+5 در استانبول را مثبت دانست و اظهار داشت: هیئت ایرانی به پشتوانه حمایت مردم از نظام حضور مؤثری در این مذاکرات داشت.

وی با بیان اینکه اتحادیه اروپا و گروه 1+5 به این نتیجه رسیدند که راه حل دیپلماتیک و گفت‌و‌گو تنها گزینه پیش روی آن‌ها در قبال ایران است گفت: بدون شک بخشی از این موفقیت ناشی از حضور مردم در حمایت از نظام در انتخابات 12 اسفند بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی افزود: در این مذاکرات دنیای غرب به این حقیقت تن داد که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست و دیدگاه رهبر معظم انقلاب مبنی بر این است که ما هرگز به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم زیرا این سلاح در آموزه‌های دینی ما جایگاهی ندارد؛ لذا آن‌ها این موضوع را به عنوان یک واقعیت پذیرفتند و به حق ایران در دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای که حق ذاتی و عادلانه ملت ایران است اعتراف کردند.

مقدسی پیرامون نزدیکی انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکمیل کننده حماسه مرحله اول است گفت: اکنون که در آستانه مرحله دوم انتخابات قرار داریم و بر اساس فرمایشات رهبر حکیم انقلاب، انتخابات هنوز تمام نشده است، در مرحله دوم انتخابات نیز مردم ما باید انشاءالله همین شکوه و زیبایى را نشان بدهند و بر این اساس کسانی که این حماسه را آفریده‌اند باید با حضور در مرحله دوم این حماسه را برای همیشه به نام خود ثبت کنند.

وی خاطر نشان کرد: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد قطعا مجلس ما از استحکام کامل برخوردار خواهد بود.

مقدسی در ادامه روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی را به فرمانده کل قوا، مسئولان و کارکنان مؤمن و خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و استمرار موفقیت آنان را تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از فرامین و رهنمودهای ولی فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا رهبر معظم انقلاب اسلامی از ذات اقدس احدیت مسئلت کرد.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول