اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اظهار نظرهای وقیحانه وزیر امور خارجه امارات

اربابان اماراتی‌ها نیز جلوی ملت ایران تسلیم شدند

خبرگزاری فارس: سخن‌گوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اظهارات وقیحانه وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی گفت: اربابان آن کشور عربی کوچک حاشیه خلیج ‌فارس نیز در مذاکرات هسته‌ای جلوی ملت ایران تسلیم شدند.

اربابان اماراتی‌ها نیز جلوی ملت ایران تسلیم شدند

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سفرهای استانی که آن را از برکات دولت‌های نهم و دهم دانست به سفر اخیر رئیس جمهور اشاره کرد و اظهار داشت: شخص رئیس جمهور نیز در سفر چند روز پیش و در چهارمین سفر استانی در جمع مردم جزیره ابوموسی در مقابل اظهارات بی‌ربط وزیر امور خارجه یکی از کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس که عباراتی دور از شأن ملت شریف ایران به کار برده بود، سخنرانی کرد.

وی افزود: اظهارات وزیر امور خارجه امارات نشان داد هنوز آن‌گونه که باید با ضوابط و پروتکل‌های بین‌المللی آشنا نیست، لذا بهتر است قبل از اظهار نظر کردن زمان بیشتری را صرف مطالعه کند.

نماینده مردم اصفهان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران همواره در طول تاریخ و به صورت ویژه طی 33 سال اخیر اقتدار خویش را ثابت کرده‌اند و برای پاسداشت مرزها و تمامیت ارضی خاک خویش پرقدرت و مقتدر ظاهر می‌شوند و همین حقیقت قدرت‌های فرامنطقه‌ای را نیز به کرنش واداشته است.

سخن‌گوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: در شرایطی که اربابان فرامنطقه‌ای وزیر امور خارجه آن کشور کوچک عربی در مقابل اراده و اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای سر تسلیم فرو آوردند، به چنین گزافه‌گویی‌هایی نمی‌توان وقعی نهاد.

وی اضافه کرد: در حاشیه چهارمین سفر رئیس جمهور کشورمان به استان هرمزگان و سخنرانی احمدی‌نژاد در جمع مردم جزیره ابوموسی، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در اظهاراتی وقیحانه این سفر را اشغالگری و زیر سؤال بردن تمامیت ارضی امارات بر خاک خویش عنوان کرده بود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول