اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در بیانیه‌ای خواستار شد

دست‌اندازی به خاک ایران قابل قبول نیست / سفیر امارات را اخراج کنید

خبرگزاری فارس: حاکم امارات متحد عربی غیر از متاع دنیا و زرق و برق فریبنده آن چیز دیگری را خریدار نیس و دست اندازی به خاک ایران قابل قبول نیست.

دست‌اندازی به خاک ایران قابل قبول نیست / سفیر امارات را اخراج کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در بیانیه‌ خود اعلام کرده است: مگر تلالوهای این انقلاب موجب دفاع مجاهدانه جوانان بوسنی و هرزگوین نشده است، حال می‌بینیم مردمانی از جنس عبودیت برخاسته و حق خود را از خودکامگان جفاکار می‌خواهند و در میان این وقایع رستاخیزگونه هنوز شیطنت‌های حاکمانی فاجر و مغفول دیده می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: چگونه می‌شود که اینها از تاریخ درس عبرت نمی‌گیرند و هنوز در پی کشورگشایی بی‌قید و بند و تجاوزگونه هستند و حرص آنان نسبت به دنیا روز به روز بیشتر می‌شود.

در این بیانیه تصریح شده است: جای شگفتی است که حاکم امارات متحد عربی از بزرگی و رشادت‌های ایران اسلامی چیزی نداند و فکر کشورگشایی را به خود راه می‌دهد، حاکمی که غیر از متاع دنیا و زرق و برق فریبنده آن چیز دیگر را خریدار نیست.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: کما اینکه ایران اسلامی هر چه از حرص و طمع داشته به لطف انقلابی الهی در بازار دنیا در ازای سعادت آخرت فروخته و چه بزرگ سودی برده است، شاید نبوده‌اند کسانی که برایشان از رشادت‌های بسیجیان فدایی امام در اروند خروشان روایت کنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در این بیانیه‌ تأکید کرده است: شاید حاکم امارات متحده عربی شاهد تجاوزهای شیطان بزرگ، آمریکای صهیونیسم در کشورهای مجاور خود به ویژه بحرین مظلوم بوده است که فکر دست‌درازی به خاک پاک ایران اسلامی را به خود راه می‌دهد.

این بیانیه می‌افزاید: حال ما جوانان بسیجی ایرانی، بلند و رسا فریاد می‌زنیم که این خاک، خاک احمدی روشن‌ها و بزرگانی چنین است و تا خون در رگهایمان می‌جوشد از این خاک تطهیر یافته با خون شهدا و آمیخته با اسلام چنان جانانه دفاع کرده و دست تجاوزگر را قطع می‌کنیم که دیگر به فرمایش مولایمان امام خامنه‌ای حتی فکر این چیزها را در مخیله خود راه ندهند.

در این بیانیه اعلام شده است: از دولت می‌خواهیم که با برخورد قاطعانه‌ای، جایگاه ایران را نسبت به گذرگاه‌های ابوموسی و تنگه هرمز نشان داده و همچنین با ممانعت از ورود سفیر امارات متحده عربی و حتی اخراج وی قدرت و صلابت خود را در عرصه جهانی به همگان یادآور شود تا این امانت را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولی‌عصر (عج) برسانیم و حکومت عدالت علوی در جهان برقرار شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول