اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

94 میلیون ریال خسارت حوادث به مددجویان پرداخت شد

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: سال گذشته 94 میلیون و 62 هزار ریال خسارت برای منازل خسارت دیده خانواده‌های مددجو این نهاد پرداخت شد.

94 میلیون ریال خسارت حوادث به مددجویان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، محمد بلوچی اظهار داشت: در سال گذشته مبلغ 94 میلیون ریال خسارت حوادث به خانواده‌های زیرپوشش پرداخت شد که این اعتبارات از محل بیمه، موردی و از محل وام پرداخت شد.

وی افزود: کمیته امداد برای جلوگیری از آسیب‌های مالی شدید و جبران خسارت وارده طرح بیمه منازل مددجویان در برابر حوادث و آتش سوزی را اجرا می‌کند.

بلوچی تصریح کرد: طی سال گذشته این طرح برای بیش از 30 هزار خانوار این نهاد اجرا شد که این نهاد برای حق بیمه این تعداد خانواده‌ها مبلغ 150 میلیون ریال پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد سالانه بابت حق بیمه هر یک از خانواده‌ها مبلغی بالغ بر 5 هزار ریال پرداخت می‌کند، گفت: تاکنون تمام هزینه بیمه مددجویان توسط کمیته امداد پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی اظهار داشت:‌ در حقیقت اداره بیمه موظف است در صورت آسیب دیدن منزل مددجویان تا سقف 15 میلیون ریال خسارت را در قالب اثاثیه منزل به خانواده‌های مددجو بپردازد.

وی با اشاره به اینکه طی امسال نیز در صورت تأمین اعتبار برای بیمه‌حوادث خانواده‌ها اقدام خواهد شد گفت:‌ امید است امسال نیز همچون سال‌های گذشته با کمک و تلاش مسئولان این نهاد بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را برای رفع آسیب‌های اجتماعی خانواده ارائه دهیم.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول