اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه یک قم:

14 هزار مترمربع فضای سبز در بستر رودخانه قم ایجاد شد

خبرگزاری فارس:‌شهردار منطقه یک قم از ایجاد 14 هزار مترمربع فضای سبز در بستر رودخانه در منطقه یک قم خبر داد.

14 هزار مترمربع فضای سبز در بستر رودخانه قم ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم‌ اکبر قلیچ شهردار منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: منطقه یک شهرداری قم در سال 90 با بهسازی و احداث فضای سبز میزان سرانه فضای سبز در این منطقه را افزایش داد.

وی گفت: یکی از اقدامات انجام شده توسط شهرداری منطقه یک احداث و بهسازی فضای سبز ضلع شمالی میدان معلم به متراژ 500 مترمربع بوده است.

شهردار منطقه یک قم ادامه داد: توسعه و احداث بوستان شهدای نوبهار نیز در سال 90 در راستای گسترش فضای سبز در منطقه یک قم انجام گرفت.

وی بیان کرد: در سال 90 شهرداری در این منطقه به کاشت 15 هزار و 400 اصله نهال اقدام کرد.

قلیچ افزود: احداث بوستان ناصر دیوان به مساحت 4 هزار و 200 مترمربع و همچنین بهسازی بوستان مهدی به مساحت 4 هزار و 200 مترمربع از دیگر اقدامات انجام شده در راستای بهبود وضعیت فضای سبز در منطقه یک قم بوده است.

وی اذعان داشت: همچنین در سال 90 شهرداری منطقه یک قم به احداث بوستان شیخ اباصلت به مساحت 3 هزار و 200 مترمربع، احداث فضای سبز خیابان ساحلی به مساحت هزار و 100 مترمربع و احداث فضای سبز خیابان زیر گذر بسیج به مساحت 600 مترمربع اقدام کرده است.

شهردار منطقه یک قم با اشاره به احداث فضای سبز در میادین شهرک دانشگاه پیام نور، بلوار تعاون و شهرک پست افزود: شهرداری منطقه یک در سال 90 به احداث فضای سبز در بستر رودخانه به مساحت 14 هزار مترمربع اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: احداث بوستان آل‌یاسین به مساحت 500 مترمربع، احداث فضای سبز در بلوار شهید ظریفیان و احداث بوستان سلام واقع در خیابان فرهنگیان نیز در راستای گسترش فضای سبز در منطقه یک قم انجام شده است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول