اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گتوند خبر داد

اهدای نهال به مدارس برای افزایش سرانه فضای سبز

خبرگزاری فارس: شهردار گتوند از اهدای نهال به مدارس برای افزایش سرانه فضای سبز در این شهر خبر داد و گفت: شهرداری در این باره تلاش زیادی خواهد کرد.

اهدای نهال به مدارس برای افزایش سرانه فضای سبز

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، محسن شکری زاده پیش از ظهر امروز در مراسم روز سلامت در مدرسه نواب صفوی این شهرستان با اشاره به نقش دانش آموزان در سالم‌سازی و سلامت خود و اطرافیان خود قول همکاری در راستای گسترش فضای سبز مدارس را با اهدا نهال داد.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری در بخش سلامت جامعه وظایف بسیار سنگینی بر عهده دارد و به این دلیل تلاش خواهیم کرد تا در این باره گام‌های مثبتی برداشته شود.

وی افزود: شهرداری گتوند تلاش دارد تا با افزایش سرانه فضای سبز و نظافت شهری درباره سلامت شهر قدم هایی بردارد و در این باره تلاش شبانه‌روزی خواهیم کرد.

شهردار گتوند تأکید کرد: عملیات آسفالت میدان پل دکتر قیصر امین‌پور در گتوند به پایان رسیده است و این پروژه در حال استفاده توسط مردم است.

وی خاطر نشان کرد: عملیات آسفالت این میدان بزرگ در جهت رفاه حال مسافران نوروزی و همشهریان گتوندی  در ایام تعطیلات نوروزی انجام شده است.

شکری‌زاده درباره احجام آسفالت استفاده شده برای این میدان خاطر نشان کرد: حجم آسفالت استفاده در این میدان 20 هزار متر مکعب بوده است.

وی افزود: برای انجام آسفالت این میدان که بیش از یک سال کار زیرسازی آن انجام شده است بیش از سه میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول