اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد عنوان کرد

انتخاب برترین نماد و فضای سبز نوروز 91 مشهد توسط شهروندان و زائران

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد گفت: مسابقه انتخاب برترین نماد و فضاهای سبز نوروزی مشهد در فضای مجازی ویژه زائران و مجاوران این شهر برگزار می‌شود.

انتخاب برترین نماد و فضای سبز نوروز 91 مشهد توسط شهروندان و زائران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی برادران اظهار داشت: در این مسابقه نمادهای ساخته شده و فضاهای سبز ایجاد شده در سطح شهر توسط زائران و مجاوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی در ارتباط با اهداف برگزاری این مسابقه گفت: جلب مشارکت مردم، توجه به سلایق آنها و هم‌چنین بهره‌مندی از نظرات مردمی به منظور پیش‌بینی‌های لازم برای برنامه‌های سال‌های آتی از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد افزود: شهرداری مشهد همه ساله هم‌زمان با استقبال از بهار اقدام به زیباسازی سطح شهر مشهد از طریق نصب نمادها و فضاآرایی شهری می‌کند که امسال به منظور تقویت هویت شهری و احساس تعلق‌خاطر شهروندان و دریافت میزان رضایتمندی از فضای ایجاد شده در شهر، مسابقه انتخاب برترین نمادها و فضای سبز نوروز با استفاده از پرتال شهر مشهد پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با دریافت تصاویر نمادها و فضای سبز شهری در ایام نوروز 91 از www.mashhad.ir در این نظرسنجی شرکت کرده و نظرات خود را از طریق پرتال شهر مشهد به نشانی پیرامون نمادهای نوروزی ثبت کنند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول