اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز بوشهر:

گازرسانی به 62 روستای استان بوشهر در دست اجراست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز بوشهر گفت: گازرسانی به 62 روستای استان بوشهر در دست اجراست.

گازرسانی به 62 روستای استان بوشهر در دست اجراست

 غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی بیشترین میزان گازرسانی در شهرها و روستاهای مختلف این استان انجام گرفت و بویژه در نیمه دوم سال 90 اقدامات مهمی در شبکه‌ گازی و تکمیل خطوط لوله گاز انجام شد.

وی افزود: در سال 90 بیش از 36 صنعت عمده و مهم استان بوشهر به شبکه گاز متصل شدند که این امر تحولی اساسی در پیشرفت صنایع به وجود آورده است.

مدیرعامل شرکت گاز بوشهر خاطر نشان کرد: آغاز عملیات گازرسانی به شش شهرک صنعتی استان در نیمه دوم سال 90 انجام شد، ضمن اینکه گازرسانی به یک کارخانه سیمان، کارخانه متانول کاوه و سیراف انرژی نیز در سال 90 با پیشرفت خوبی اجرایی شد.

حسینی تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات گازرسانی به بیش از 11 شهر استان بوشهر در دست اجراست که گازرسانی به آبپخش، شبانکاره، سعدآباد و برازجان در شهرستان دشتستان از پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون عملیات گازرسانی به بیش از 62 روستای استان نیز در دست اجراست و انتظار داریم در سال 91 شاهد تکمیل این عملیات مهم باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز بوشهر یادآور شد: از شهرداری‌ها و ادارات و نهادهای مرتبط می‌خواهیم همکاری لازم را با پیمانکاران گاز داشته باشند تا بتوانیم خدمات بهتر و شایسته‌تری را ارائه دهیم.

حسینی گفت: در سال جدید باید بیش از گذشته تلاش کنیم و شرایط را برای رفاه و آسایش مردم فراهم کنیم.

 انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول