اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مرکز علمی کاربردی سرایان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور فرماندار، مدیر دانشگاه علمی کاربردی استان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و جمعی از اهالی سرایان، مرکز علمی کاربردی شهرستان سرایان راه‌اندازی شد.

مرکز علمی کاربردی سرایان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد  توجه به علم و علم‌آموزی را اساس پیشرفت و ترقی هر جامعه‌ای عنوان کرد.

وی با تشکر از زحمات مسئولان راه‌اندازی این مرکز مهم علمی در شهرستان اظهار امیدواری کرد: این مرکز بتواند با آموزش نیروهای ماهر و کارآمد گامی موثر در راستای حل مشکل جوانان بردارد.

مدیر دانشگاه علمی کاربردی خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم از فعالیت 15 مرکز علمی کاربردی در سطح استان و با فعالیت 4 هزار دانشجو در بیش از 100 رشته تحصیلی خبر داد و گفت: در این مراکز تربیت نیروی کاری متخصص و ارتقای توان فنی و تخصصی نیروها متناسب با نیاز مناطق مورد توجه است.

محمد خراشادی‌زاده اظهار امیدواری کرد: با افتتاح این مرکز نیازهای فنی و تخصصی شهرستان سرایان با ارتقای رشته‌های موجود تأمین شود.

مدیر مرکز علمی کاربردی سرایان نیز افتتاح این مرکز را یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در راستای بالا بردن سطح فرهنگی و مهارتی جامعه دانست.

علی کریمی ضمن ارائه گزارشی از روند راه‌اندازی این مرکز گفت: مرکز علمی کاربردی سرایان در ترم جاری در دو رشته الکترونیک و رایانه با پذیرش بیش از 50 دانشجو راه‌اندازی شده است.

وی ارتقای رشته‌های موجود را در ترم‌های بعدی خواستار شد و افزود: این مرکز علمی کاربردی با مشارکت مردم زمینه سهیم شدن آحاد مردم را در امور عمرانی فراهم خواهد کرد.

رضا شهابی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات شهرداری‌ها در زمینه اعتبارات اظهار امیدواری کرد: با افتتاح این مرکز زمینه مهارت‌آموزی و تربیت نیروی متخصص شهرستان فراهم شد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول