اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شبانکاره:

دانشگاه علمی ـ کاربردی شبانکاره دشتستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: شهردار شبانکاره گفت: دانشگاه علمی ـ کاربردی شبانکاره دشتستان افتتاح شد.

دانشگاه علمی ـ کاربردی شبانکاره دشتستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عزیزالله ندری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شبانکاره اظهار داشت: شبانکاره از شهرهای مهم و باسابقه استان است و برای رشد و توسعه این شهر از همه ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: توسعه همه‌جانبه شهر و زیباسازی شهر در دستور کار قرار دارد و به ویژه برای ایام نوروز و اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

شهردار شبانکاره از افتتاح دانشگاه علمی کاربردی شبانکاره خبر داد و خاطر نشان کرد: دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی شبانکاره در واقع نخستین دانشگاه علمی کاربردی در بخش‌های استان است و این مهم با تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری مردم و مسئولان استان محقق شده است.

ندری تصریح کرد: این دانشگاه در سه رشته تحصیلی مدیریت کسب و کار، حسابداری و پرورش گل‌های زینتی با 150 دانشجو در ترم بهمن شروع به کار کرده است.

وی اضافه کرد: توسعه مراکز دانشگاهی از مهم‌ترین مسایل در جوامع پیشرفته است و به فضل خدا با همه توان و ظرفیت در رشد و تقویت این دانشگاه اهتمام می‌ورزیم.

شهردار شبانکاره یادآور شد: شبانکاره دارای پیشینه درخشانی در علم و ادب و فرهنگ است و بدون تردید راه‌اندازی دانشگاه و تجهیز و تقویت مراکز علمی در این منطقه اهمیت زیادی دارد.

ندری گفت: برای توسعه و پیشرفت باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و از تمام مسئولان شهرستان و بخش انتظار داریم در کیفیت‌بخشی به سطح تحصیل در این دانشگاه همکاری و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول