اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه نمایشگاه ملی اشتغال انجام شد

تجلیل از دانش‌آموختگان دانشگاه علمی - کاربردی گلستان

خبرگزاری فارس: در اختتامیه نمایشگاه ملی اشتغال از دانش‌آموختگان نظام علمی – کاربردی واحد استانی گلستان تجلیل شد.

تجلیل از دانش‌آموختگان دانشگاه علمی - کاربردی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مراسم اختتامیه نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی و جشن فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی-کاربردی گلستان پیش از ظهر امروز با حضور معاون فناوری دانشگاه جامع علمی-کاربردی کشور، نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس، رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه مردم در 22 بهمن ماه اظهار داشت: وظیفه اول همه خدمتگزاران به این نظام و مردم تلاش برای از بین بردن بیکاری و رونق بخشی به اشتغال است.

حجت‌الاسلام سید علی طاهری گفت: یکی از ضعف‎های مراکز عالی این است که رشته‎های تحصیلی کاربردی نیست و فارغ‎التحصیلان در جامعه دچار سردرگمی می‎شوند.

وی تاکید کرد: دانشگاه باید این نقیصه را برطرف کند و مجلس هشتم نیز در این راستا از طرح‎های مهارتی و اشتغالزایی حمایت‎ کرده تا به حل مسئله اشتغال کشور کمک کند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در صحن مجلس بودجه 1391 در حال تصویب است خاطر نشان کرد: آمادگی کامل داریم تا از اقدامات مهارتی در دانشگاه‎ها و برگزاری چنین نمایشگاه‎هایی که توسعه فرهنگ کارآفرینی را در پیش خواهد داشت حمایت کنیم.

در پایان مراسم از رؤسای مراکز علمی کاربردی استان گلستان محمد لولایی رئیس مرکز علمی – کاربردی جهاد کشاورزی، محمد موسوی رئیس مرکز گرگان یک، حسین اصلانی رئیس مرکز علمی-کاربردی بازرگانی، سه غرفه برتر در نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی و ورزشکاران و مقام‌آوران این دانشگاه تجلیل شد.

همچنین به مناسب جشن سومین دوره فارغ‎التحصیلان دانشگاه از دانش‌آموختگان نظام علمی – کاربردی گلستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول