اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف بیش از 2 تن و 880 کیلوگرم انواع موادمخدر در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان از کشف بیش از 2 تن و 880 کیلوگرم تریاک و مرفین طی پنج عملیات جداگانه در 48 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

کشف بیش از 2 تن و 880 کیلوگرم انواع موادمخدر در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس حمید فهیمی‌راد اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ و با اقدامات اطلاعاتی باخبر شدند قاچاقچیان قصد دارند یک محموله بزرگ موادمخدر را به شهرستان وارد و سپس در فرصتی مناسب به نقاط دیگر حمل کنند لذا اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران مسیر تردد قاچاقچیان را زیر نظر قرار داده و موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه خودروها را توقیف و دو نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروها مقدار یک تن و 891 کیلوگرم تریاک و مقدار 10 کیلوگرم مرفین را کشف و ضبط کنند.

فهیمی‌راد افزود: در یک عملیات جداگانه دیگر در شهرستان نیکشهر نیز ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند مقدار 807 کیلوگرم تریاک را از یک دستگاه تویوتا کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ایرانشهر نیز مقدار 57 کیلو 900 گرم تریاک را از یکدستگاه کامیون کشف و ضبط کردند، ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مستقر در ایست و بازرسی نصرت آباد نیز موفق شدند از دو دستگاه اتوبوس، مقدار 115 کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاسازی شده بود را کشف و ضبط و پنج نفر را نیز در این زمینه دستگیر کنند.

وی گفت: در مجموع شش دستگاه خودروهای سبک و سنگین از قاچاقچیان توقیف و متهمان نیز تحویل مراجع قانونی شدند.

انتهای پیام/و۳۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول