اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد

کشف 1400 کیلوگرم مواد مخدر در سمنان / افزایش 35 درصدی تماس با 110

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف هزار و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.

کشف 1400 کیلوگرم مواد مخدر در سمنان / افزایش 35 درصدی تماس با 110

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سمنان، محمدرضا میرزایی در این زمینه اظهار کرد: در این خصوص، 83 باند تهیه، توزیع و پخش مواد مخدر در استان سمنان منهدم و بیش از 3 هزار نفر دستگیر شدند.

وی از تلاش و همراهی مستمر اصحاب رسانه با پلیس در استان سمنان قدردانی و تأکید کرد: خبرنگاران واسط مردم و مسئولان هستند و در افزایش احساس امنیت و کاهش جرایم نیز می‏توانند نقش اثرگذاری داشته باشند.

میرزایی در ادامه مواد مخدر را مادر همه جرایم دانست و با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ، خواسته به ‏حق مردم از تمام دست‏اندرکاران امر به ویژه نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: سال گذشته، یک هزار و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مأموران پلیس در سطح استان سمنان کشف شد و بیش از 3 هزار نفر در این خصوص دستگیر شدند.

وی از انهدام 83 باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود: یکی از موفقیت‏های پلیس استان سمنان در سال گذشته شناسایی و انهدام چند کارگاه تولید ماده مخدر شیشه و کشف 36 کیلوگرم از این ماده خطرناک بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان آمار 51 درصد سارقان معتاد در استان سمنان را زنگ خطر جدی دانست و تأکید کرد: با همراهی مردم و همت و تلاش مضاعف مأموران پلیس در سال جاری، عرصه را برای مجرمان تنگ‏تر از گذشته می‏کنیم.

میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش 35 درصدی تماس مردم با مرکز فوریت‏های پلیسی 110 اشاره کرد و گفت: مردم استان سمنان سال گذشته فقط از طریق سامانه 110 به طور میانگین روزانه، یک هزار و 540 مورد با پلیس تماس گرفته‏اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان رشد تماس‏های مردمی با مرکز فرویت‏های پلیسی 110 را نشانه افزایش اعتماد عمومی به پلیس خواند و اظهار داشت: از مجموع این تماس‏ها، یک سوم آن منجر به انجام عملیات شده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول