اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

انهدام 50 باند مواد مخدر/ کشف بیش از 4 تن موادمخدر در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام 50 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و گفت: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های مختلف چهار تن و 433 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف کردیم.

انهدام 50 باند مواد مخدر/ کشف بیش از 4 تن موادمخدر در استان بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی‌یگانه پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: بیشترین کشفیات مواد مخدر از محور ورودی به استان در عسلویه صورت گرفته است.

وی در ارتباط با عملکرد کمیته مقابله با مواد مخدر با اشاره به رشد هشت درصدی کشف مواد مخدر در استان افزود: 96 درصد مواد مخدر توسط رده‌های مختلف نیروی انتظامی و 4 درصد نیز توسط نیروی دریایی سپاه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: 62 درصد کشفیات مواد مخدر شهرستان‌ها از محور ورودی عسلویه بوده است.

محمدی یگانه اضافه کرد: در سال گذشته علاوه بر انهدام 50 باند تهیه و توزیع مواد مخدر، 34 قاچاقچی و یک‌هزار و 343 خرده فروش و 253 معتاد پرخطر دستگیر شدند.

وی در ارتباط با فعالیت کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز گفت: در زمینه آموزش 43 هزار و 400 نفر تحت آموزش و اقدامات فرهنگی برای مقابله با مواد مخدر قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در محیط‌های کار 36 هزار و 320 نفر تحت اقدامات این کمیته‌ بوده‌اند.

محمدی یگانه گفت: در سال گذشته 31 هزار و 100 نفر در خانواده‌ها توسط سازمان‌های مسئول تحت آموزش قرار گرفتند و 14 هزار و 572 انواع اقلام فرهنگی نیز بین مردم توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مقابله با مواد مخدر در رسانه‌ ملی 60 درصد رشد داشته است، ادامه داد: این اقلام و آمار مبین فعالیت مطلوب و مناسب کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: هم اکنون 19 مرکز فعال برای ترک اعتیاد معتادان در استان فعال هستند و سال گذشته 5 هزار و 382 نفر به این مراکز مراجعه کردند که 20 درصد موفق به ترک اعتیاد شدند.

وی بیان کرد: ‌عمده مصرف مواد مخدر از نوع تریاک با 52 درصد، هروئین 32 درصد و سایر مواد مخدر نیز 16 درصد بوده است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول