اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز شوراها برگزار می‌شود

اجرای همایش بزرگ پیاه‌روی خانوادگی در کیاکلای قائمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کیاکلا گفت: نهم اردیبهشت مصادف با روز شوراها همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در کیاکلای قائمشهر برگزار می‌شود.

اجرای همایش بزرگ پیاه‌روی خانوادگی در کیاکلای قائمشهر

ساره نیکجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قائمشهر با اشاره به روحیه ورزش دوست مردم کیاکلا بیان داشت: در روز نهم اردیبهشت که مصادف با روز شوراها است، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهروندان کیاکلا برگزار می‌شود.

نیکجو افزود: پیاده‌روی راس ساعت شش صبح از میدان کشوری کیاکلا آغاز و با حرکت به سوی میدان ولی‌عصر در فضای روباز سالن ورزشی شهید کشوری به پایان می‌رسد تا در مکان پایانی جشن شوراها نیز برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان شوراها منتخبان مردم هستند که در چنین روزی باید جشن مناسبت‌های شوراهای اسلامی با حضور شهروندان و مردم متدین و وظیفه‌شناس برگزار شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کیاکلا خاطرنشان کرد: همایش نهم اردیبهشت سال جاری دومین همایش پیاده‌روی است که امید است همچون همایش سال گذشته با استقبال بی‌نظیر خانواده‌های ورزشکاران و ورزش دوست بخش کیاکلای قائمشهر برگزار شود.

نیکجو با اشاره به راه‌اندازی نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش کیاکلا در دو سال گذشته عنوان کرد: فقدان این نمایندگی ضربه‌های زیادی به ورزشکاران کیاکلا وارد کرد چرا که کیاکلا استعداد ورزشی بالایی در کشتی و ورزش‌های رزمی دارد که در سال‌های قبل با مراجعه ورزشکاران به شهرهای همجوار مدال‌های قهرمانی و افتخاراتشان نصیب شهرهای دیگر می‌شد که با راه‌اندازی نمایندگی در کیاکلا، جوانان قهرمان کیاکلا افتخارات و عشق به خاکشان را تقدیم کیاکلا می‌کنند و فعالیت‌های ورزشی آنها نیز چندین برابر شده است.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول