اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار سالمندی و سلامت

همایش بزرگ پیاده‌روی در کوهبنان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت هفته سلامت با شعار سالمندی و سلامت، زندگی سالم، طول عمر بیشتر در کوهبنان برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی در کوهبنان برگزار شد

به گزاری خبرگزاری فارس از کوهبنان، صبح امروز با حضور امام جمعه، مسئولان آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از بسیجیان و مردم، همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت هفته سلامت با شعار سالمندی و سلامت، زندگی سالم، طول عمر بیشتر در کوهبنان برگزار شد.

این مراسم با حضور بیش از 500 نفر در کوهبنان انجام شد و شرکت‌کنندگان مسیر حرم شهدای گمنام، میدان بسیج، بلوار مارکوپولو و بلوار آزادی این شهرستان را پیمودند و در پارک بزرگ شهر دور هم جمع شدند. در پایان جوایزی به رسم یادبود از طرف شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهبنان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان اهدا شد.

در این مراسم از بازنشستگان مرکز بهداشت و درمان شهرستان فاطمه شکوهیان، محمد حیدرزاده، نازنین عطاپور، موسی پارسا، هدایت‌الله باقری، سکینه شریعتی، محمود قطبی، عبدالرضا یوسف‌زاده، فاطمه امیری، جهانگیر گلشنی، محمد مرتضایی، حسین ابراهیمی و محمد ایزدی با اهدای لوح تقدیر و تقدیم هدایایی از سوی مرکز بهداشت و درمان شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول