اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت

دانش‌آموزان و مسئولان شنبه و طسوج پیاده‌روی کردند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته سلامت پیش از ظهر امروز دانش‌آموزان و مسئولان شنبه و طسوج پیاده‌روی کردند.

دانش‌آموزان و مسئولان شنبه و طسوج پیاده‌روی کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی بخشدار شنبه پیش از ظهر امروز در مراسم پیاده‌روی دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه الزهراء و مدرسه راهنمایی حضرت هاجر شهر شنبه که مناسبت هفته سلامت و روز ملی فناوری هسته‌ای برگزار شد ضمن تبریک هفته سلامت گفت: سلامت جامعه به افراد بانشاط وابسته است جامعه‌ای که افراد آن نشاط روحی و جسمی داشته باشند، آن جامعه سالم است.

ابراهیم درویشی افزود: جامعه سالم نیز زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت است.

وی ادامه داد: در پرتو عمل به احکام دین مبین اسلام، می‌توانیم تضمین‌کننده بهداشت خود باشیم.

بخشدار بخش شنبه و طسوج در ادامه 20 فروردین را روز بزرگی برای ملت ایران دانست و اظهار داشت: با وجود توطئه‌های دشمنان، ملت ایران همچنان پا برجا و استوار با رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه امام خامنه‌ای به سمت قله‌های علم و دانش گام برمی‌دارد.

وی ضمن تجلیل از شهدا تصریح کرد: سالروز موفقیت و دستیابی به فناوری هسته‌ای را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و یاد جوانان مؤمن و شهدای گرانقدر هسته‌ای را ارج می‌نهیم زیرا ما هر چه داریم از وجود قطره قطره خون شهدا است.

بخشدار شنبه شهادت شهید مرتضی آوینی را به هنرمندان و اهل قلم تسلیت گفت و افزود: شهید آوینی چراغ هدایت جامعه اسلامی بود و با هنر خود هنر شهادت شهدا و خود را به تصویر کشید.

لازم به ذکر است در این مراسم که از درب حوزه مقاومت کربلا تا گلزار مطهر شهداء برگزار شد، زارعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی، امیری فرمانده حوزه مقاومت کربلا شنبه و جمعی از مسئولان شنبه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول