اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور:-۱

زندگی سعادتمند نیازمند امنیت پایدار است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه گفت: پیشرفت و زندگی سعادتمند نیازمند امنیت پایدار است.

زندگی سعادتمند نیازمند امنیت پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمود احمدی‌نژاد لحظاتی پیش در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: خدا را سپاسگزارم که توفیق داد تا در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع سربازان و فرماندهان شجاع و مومن باشم.

وی گفت: روز برپایی مومن‌ترین ارتش جهان را به فرمانده معظم کل قوا، همه فرماندهان، سربازان و همه کسانی که در خدمت جهان هستند تبریک عرض می‌کنم.

احمدی‌نژاد افزود: یاد امام و شهدا به‌ویژه شهدای ارتش و نیروی زمینی و آزادگان را گرامی می‌داریم که راه شرافت و زندگی متعالی را به روی ملت ما باز کردند.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه گفت: پیشرفت و زندگی سعادتمند نیازمند امنیت پایدار است و امنیت مستلزم اقتدار است و امنیت و اقتدار مستلزم نیروهای آزموده است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران در مسیر فتح قله اقتدار قرار دارد، اظهار داشت: امروز ایران عزیز بیش از هر زمان دیگر نیازمند امنیت پایدار است و این مستلزم حضور و فعال بودن نیروهای مسلح کارآمد و انقلابی است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول