اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

اطاعت از فرمان رهبری عامل سعادت جامعه است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: اطاعت از فرمان رهبری، علما و مراجع تقلید و کسانی که در صدد اصلاح ما هستند عامل سعادت و خوشبختی است.

اطاعت از فرمان رهبری عامل سعادت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در مورد نصرت الهی اظهار کرد: همکاری کردن به معنای نیاز نیست بنابراین وقتی خداوند می‌گوید نصرت برسانید حاکی از نیازمند بودن باریتعالی نیست.

وی تصریح کرد: خداوند به دلیل نیازمند بودن ما انسان‌ها، ما را دعوت به نصرت و کمک می‌کند و می‌فرماید «ای کسانی که ایمان آوردید خدا را یاری کنید تا خداوند نیز به شما کمک کند».

این استاد حوزه علمیه قم ابراز کرد: خداوند چون بندگان خود را دوست دارد به آنها می‌گوید مرا کمک کنید تا شما را کمک کنم و به سعادت و خوشبختی برسید.

وی ادامه داد: شرط اولیه سعادت و خوشبختی خود ما هستیم و تا وقتی سمت خداوند نرفته و مطیع او نشویم به سعادت و خوشبختی نمی‌رسیم.

آیت‌الله علوی گرگانی با دعوت به بهره‌گیری از نظرات بزرگان و علما گفت: اینکه ما پای سخنان بزرگان و اهل علم بنشینیم در واقع آماده کردن خود ماست تا از خدا دور نشویم.

وی افزود: سعی کنید خط شما الهی و در مسیر اهل بیت(ع) و ولایت باشد که اگر در خط ولایت خود را حفظ کرده و مطیع رهبر و مراجع تقلید باشید هم سعادت دنیا و هم سعادت آخرت نصیبتان خواهد شد.

این مرجع تقلید ادامه داد: همه ما از عالم و جاهل تا بزرگ و کوچک در امر و نهی خداوند برابر هستیم و حتی پیشوایان ما همین راه را می‌رفتند.

وی تاکید کرد: اطاعت از فرمان رهبری، علما و مراجع تقلید و کسانی که در صدد اصلاح ما هستند عامل سعادت و خوشبختی است.

آیت‌الله علوی گرگانی بیان کرد: ولایت فقیه متعلق به امام زمان(عج) است و آیت‌الله خامنه‌ای نایب امام عصر هستند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول