اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد

افتتاح نخستین بیمارستان 64 تختخوابی در تاکستان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار قزوین از افتتاح نخستین بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان تاکستان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح نخستین بیمارستان 64 تختخوابی در تاکستان

منوچهر حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: امسال نخستین بیمارستان دولتی 64 تختخوابی شهرستان تاکستان با هدف تأمین، حفظ و ارتقای سلامت در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی این پروِژه را از طرح‌های ماندگار دولت دهم عنوان و بیان کرد: در سال جاری این بیمارستان با حضور مسئولان ارشد استان قزوین و تاکستان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

حبیبی با بیان اینکه این پروژه از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان قزوین بوده است، خاطر نشان کرد: تاکنون برای احداث نخستین بیمارستان دولتی تاکستان هفت میلیارد تومان هزینه شده که برای بهره‌برداری کامل از این بیمارستان 13 میلیارد تومان دیگر اعتبار تخصیص داده شده است.

وی ارتقاء سطح سلامت، افزایش شاخص‌های توسعه انسانی و ارائه بهتر خدمات درمانی و بهداشتی به مردم شهر تاکستان را از مهم‌ترین اهداف افتتاح این بیمارستان نام برد و افزود: نخستین بیمارستان دولتی 64 تختخوابی شهرستان تاکستان تا پایان سال جاری در مرحله دوم به 96 تختخوابی توسعه می‌یابد.

معاون عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه نخستین بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان تاکستان در مساحت یک هزار متر مربع در چهار طبقه ساخته می‌شود، گفت: این بیمارستان در مرکز شهر احداث می‌شود تا مردم این شهر به‌راحتی بتوانند به امکانات پزشکی دسترسی داشته باشند.

وی افزود: این بیمارستان دارای بخش‌هایی از جمله آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو، اورژانس و جراحی عمومی است تا خدمات بهداشت و درمان بهتری را به مردم شهرستان تاکستان ارائه ‌دهد.

 

*استفاده از امکانات و تجهیزات با کیفیت در بیمارستان 64 تختخوابی تاکستان

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: تلاش کردیم امکانات و تجهیزات این بیمارستان را با کیفیت و با استانداردهای به روز خریداری کنیم تا بتوانیم خدمات درمانی و بهداشتی بهتری به مردم شهر تاکستان ارائه دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای ساخت ساختمان این بیمارستان تلاش شده مصالحی با کیفیت مطلوب خریداری و استفاده شود، عنوان کرد: مجری طرح این بیمارستان، راه و شهرسازی بوده و نظارت کامل بر احداث این بیمارستان نیز توسط مشاور دستگاه اجرایی صورت می‌گیرد.

وی افزود: مراحل جذب نیروی انسانی این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان استان قزوین انجام می‌شود. 

حبیبی در خاتمه بیان کرد: مسئولان استان قزوین برای رفاه کامل سلامت جسمی، روانی و اجتماعی مردم تلاش مضاعف خواهند کرد تا بتوانند رضایت مردم ولایت‌محور را جذب کنند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول