اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

احداث یک بیمارستان مجهز در ساوه ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهرستان ساوه در حال حاضر با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است و احداث یک بیمارستان مجهز با فضای فیزیکی مناسب از نیازهای این شهرستان است.

احداث یک بیمارستان مجهز در ساوه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، مجید رمضانی گفت: هم‌اکنون از نظر تعداد پزشکان متخصص شرایط خوبی در ساوه وجود دارد، اما ضروری است بستر مناسب برای ارائه خدمات آنان فراهم شود.

وی اظهار داشت: احداث و بهره‌برداری از بیمارستان 160 تخت‌خوابی ساوه، زمینه حضور و فعالیت بیشتر پزشکان متخصص را در این شهرستان فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر این بیمارستان احداث و با امکانات روز مورد بهره‌برداری قرار گیرد زمینه فعالیت پزشکان متخصص و تمایل برای فعالیت گسترده آنان نیز بیشتر خواهد شد افزود: با توجه به مهاجرپذیری و رشد جمعیت در ساوه، فضای فیزیکی بیمارستان شهید مدرس ساوه پاسخگوی نیاز مردم این شهرستان نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: احداث بیمارستان 160 تخت‌خوابی ساوه در دور سوم سفر هیئت دولت به استان مرکزی بر اساس توافقی مبنی بر مشارکت 40 درصدی یک خیر و 60 درصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از مدتی با وجود موانعی بر اساس نظر این خیر نام‌گذاری این بیمارستان نیز انجام شد و نقشه‌های ساخت این مرکز درمانی در اختیار خیر قرار داده شد.

وی اظهار امیدواری کرد: عملیات اجرایی احداث این بیمارستان بر اساس توافقات انجام شده هر چه سریع‌تر آغاز شود.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول