اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

165 بیمارستان در کشور در دست ساخت است

احداث 22 هزار تخت بیمارستانی در کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی از احداث 22 هزار تخت بیمارستانی در کشور خبر داد.

احداث 22 هزار تخت بیمارستانی در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدجعفر علیزاده در بازدید از طرح‌های راه و ترابری و شهرسازی در دشتستان اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی در سال جهاد اقتصادی تلاش بسیار زیادی برای اجرای طرح‌های عمرانی عام‌المنفعه دارد و امیدوار هستیم در این راستا به نتایج مورد نظر برسیم.
وی با اشاره به وضعیت مطلوب بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان افزود: این بیمارستان دارای 160 تخت‌خواب است که با احتساب تخت‌های بستری و اورژانس و آی‌سی‌یو به بیش از 200 تخت افزایش می‌یابد.
معاون وزیر راه و شهرسازی از راه‌اندازی این بیمارستان در نیمه اول سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این بیمارستان بیش از 82 درصد رشد دارد و در سال جاری 81 میلیارد ریال برای توسعه این بیمارستان تخصیص یافته است.
علیزاده تصریح کرد: بیمارستان بزرگ و 200 تخت‌خوابی بوشهر نیز در ماه جاری تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود و تا انتهای امسال تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد.
وی یادآور شد: تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان بزرگ بوشهر و بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان امری مهم در حوزه بهداشت و درمان در این استان است و امیدوار هستیم مردم شریف این استان از اقدامات دولت خدمتگزار رضایت داشته باشند.
علیزاده ادامه داد: پروژه‌های عام‌المنفعه و پروژه‌هایی که نیازهای مردم محروم را مرتفع کند مهم‌ترین اولویت این وزارتخانه است و تلاش زیادی برای تکمیل و تحویل این پروژه‌ها داریم.
معاون وزیر راه و شهرسازی از احداث 22 هزار تخت بیمارستانی در کشور خبر داد و اذعان داشت: هم‌اکنون تعداد 165 بیمارستان استاندارد و مجهز در کشور با ظرفیت 22 هزار تخت توسط وزارت راه و شهرسازی در دست ساخت است که تلاش برای تکمیل هر چه سریع‌تر این بیمارستان‌ها در دستور کار قرار دارد.
علیزاده از بهره‌برداری از 127 بیمارستان تا 24 ماه آینده خبر داد و متذکر شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تا 24 ماه آینده تعداد 127 بیمارستان با ظرفیت 13 هزار تخت را تکمیل و تحویل مردم خواهیم داد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول