اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران اعلام کرد

دستور رئیس جمهور برای افزایش اعتبار احداث بیمارستان ساری

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران طی نامه‌ای از رئیس جمهور خواست تا با افزایش اعتبار ساخت بیمارستان فوق تخصصی آموزشی درمانی 320 تختخوابی ساری موافقت کند که رئیس جمهور دستور لازم را دراین باره صادر کرد.

دستور رئیس جمهور برای افزایش اعتبار احداث بیمارستان ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران طی نامه‌ای از رئیس جمهور خواست تا با افزایش اعتبار ساخت بیمارستان فوق تخصصی آموزشی درمانی 320 تختخوابی ساری موافقت کند.

احمدی‌نژاد نیز طی دستوری به عزیزی معاون رئیس جمهور از او خواست اقدامات لازم را انجام داده و اعلام نتیجه کند.

متن نامه استاندار مازندران به رئیس جمهور به شرح ذیل است:

 با عنایت به بند ( د ) مصوبه دور اول سفر هیئت دولت در بخش بهداشت و درمان استان مازندران موضوع احداث بیمارستان فوق تخصصی آموزشی درمانی 320 تختخوابی ساری که توسط وزارت راه و شهرسازی ( مجری طرح ) در حال احداث است به استحضار می‌رساند پیرو پیگیری‌های به عمل آمده دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مقامات استانی و شهرستانی، بازدید کارشناسان ذیربط از پروژه، تغییر در نقشه اولیه و به ویژه کسری شدید اعتبار طرح از مهم‌ترین عوامل کندی پیشرفت پروژه بوده است.

در این نامه تاکید شد: فرسودگی بیمارستان‌های مرکز استان مراجعه‌های متعدد بیماران از سطح استان به مراکز آموزشی درمانی شهرستان ساری، کمبود چشمگیر تخت بیمارستانی را موجب شده است.

در بخش پایانی نامه آمده است: نظر به واسطه اعتبار اندک طرح در سال 1390 درباره افزایش اعتبار طرح در سال 90 و پیش‌بینی اعتبار لازم در بودجه سال 91 به جهت جبران وقفه و تسریع در تکمیل، اقدامات شایسته صورت گیرد.

انتهای پیام/ش30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول