اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رودهن خبر داد:

احداث بیمارستان 100 تختخوابی رودهن در 6 طبقه

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: بر اساس برنامه‏ریزی‏های انجام شده، قرار است بیمارستان 100 تختخوابی رودهن در شش طبقه ساخته ‏شود.

احداث بیمارستان 100 تختخوابی رودهن در 6 طبقه
بهنام شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: قرارداد ساخت و تکمیل این بیمارستان با یکی از شرکت‌های معتبر منعقد شده و قرار است تا بیمارستان 100 تختخوابی دانشگاه آزاد در ساختمانی شش طبقه‏ای با مساحتی بالغ بر 14هزار متر ساخته شود.
وی افزود: پیش‌بینی‌های اولیه ما نشان می‌دهد که هزینه ساخت این بیمارستان بالغ بر 18 میلیارد تومان است.
شکری با اشاره به اینکه تاکنون 4 میلیارد تومان برای خرید زمین 15‌ هکتاری به سازمان زمین شهری پرداخت شده است، ادامه داد: حدود 10 میلیارد تومان بابت تجهیز امکانات پزشکی بیمارستان فوق از سوی دانشگاه آزاد اسلامی هزینه می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر رودهن با بیان اینکه دانشکده پزشکی نیز در مجاورت این بیمارستان احداث می‌شود، اظهار کرد: بعد از تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان و این دانشکده رشته‌های علوم پزشکی، پرستاری، مامایی، علوم ‌آزمایشگاهی، پزشکی و دندانپزشکی به رشته‌های دانشگاه ‌آزاد اسلامی واحد رودهن افزوده می‌شود.
شکری هزینه صفر تا 100 این بیمارستان را حدود 50 میلیارد تومان برآورد و تصریح کرد: در قراردادی که با پیمانکار مربوطه منعقد شده، تصمیم گرفته شده است تا مراحل ساخت و تکمیل و تجهیز بیمارستان طی سه سال انجام شود که براساس گفته‌های پیمانکار پروژه ساخت بیمارستان زودتر از دو سال آینده به پایان می‌رسد.
معاون اداری و مالی دانشگاه رودهن درباره مشکلات به وجود آمده از سوی معارضان زمین افزود: در دوره دوم فعالیت شورای اسلامی شهر رودهن مقرر شده بود که به متصرفات زمین بیمارستان در نقطه‌ای دیگر از شهر زمینی اهدا شود که این قول از سوی اعضای دوره سوم شورای شهر رودهن هنوز معتبر و قابل اجراست.
شکری افزود: همه هزینه‌های ساخت این بیمارستان و دانشکده پزشکی از محل درآمدهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تأمین می‌شود و مسئولان این دانشگاه نهایت تلاش خود را برای تأمین اعتبارات لازم برای ساخت این بیمارستان به کار می‌گیرند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول