اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

احداث بیمارستان خصوصی در بوشهر یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان بوشهر، احداث بیمارستان خصوصی از نیازهای اساسی و یک ضرورت است.

احداث بیمارستان خصوصی در بوشهر یک ضرورت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست کارگروه نظارت بر درمان استان بوشهر با بیان اینکه بهداشت و درمان در استان بوشهر شرایط خاص و ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: این شرایط خاص به این معنی نیست که نمی‌شود آن را مدیریت کرد و باید برای این شرایط ویژه راهکاری بیاندیشیم.
وی افزود: هدف کارگروه نظارت بر درمان استان نیز نظارت بر درمان، بهینه‌سازی، کیفیت بخشی به درمان و اجرای قانون است.
استاندار بوشهر تاکید کرد: در این مسیر راه‌های جلوگیری از دریافت تعرفه‌های غیرقانونی را باید با ارائه راهکارهای کارشناسی بگیریم.
جهانبخش گفت: تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی امر بهداشت و درمان در راه جلوگیری از تعرفه‌های غیرقانونی ضروری است.
وی با اشاره به وضعیت بیماران صعبالعلاج اظهار داشت: کارگروه نظارت بر درمان استان همچنین باید راهکاری برای رسیدگی به مشکلات بیماران صعب‌العلاج را شناسایی کند.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تشکیل انجمن بیماران خاص به صورت جامع و تهیه فضای مورد نیاز برای فعالیت این گروه در استان ضروری است.
جهانبخش گفت: اگر قانون تعرفه‌های پزشکی مشکلی ندارد ملزم به اجرای قانون هستیم اما اگر مشکلی دارد باید زمینه رفع آن را فراهم کنیم.
وی با تاکید بر ضرورت احداث بیمارستان خصوصی در بوشهر اضافه کرد: همچنین می‌توانیم یک بیمارستان استان را در قالب بیمارستان خصوصی اداره کنیم.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان بوشهر نیز گفت: از همه متولیان امر انتظار است با همکاری هم تعرفه‌های پزشکی را به صورت قانونی اجرا کنند.
حسن ملکی‌زاده افزود: نظارت بر تعرفه‌های پزشکی و دریافت مبلغ قانونی تعرفه‌های پزشکی وظیفه شرعی و قانونی ماست.
وی با تاکید بر نظارت ارگان‌های خصوصی در مورد تعرفه‌های پزشکی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود نیاز به بیمارستان خصوصی در استان بوشهر احساس می‌شود.
مدیر کل بیمه خدمات درمانی استان بوشهر گفت: در استان مواردی از رعایت تعرفه‌های قانونی داریم و این امر موجب شده تا مردم به سمت متخصصانی که تعرفه‌های قانونی را دریافت می‌کنند بروند.
ملکی‌ِزاده بیان کرد: با این وجود باید مطالبات اینگونه متخصصان متعهد و قانونمند را محقق کنیم.
وی بیان کرد: نخستین گام در ارتباط با مبارزه با دریافت تعرفه‌های غیرقانونی، اهتمام و توجه ویژه به پزشکان متعهدی است که تعرفه‌های قانونی را دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول