اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی

بزرگ‌ترین مجموعه ورزش موتوری ایران راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر و سرمایه‌گذار بزرگ‌ترین مجتمع رفاهی و خدماتی مازندران گفت: به‌زودی بزرگ‌ترین کارتینگ ایران (ورزش موتوری) در پارک متی‌کلا بابل راه‌اندازی می‌شود.

بزرگ‌ترین مجموعه ورزش موتوری ایران راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، کسری مقدم پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید حجت‌الاسلام ناصری نماینده منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از مجتمع در دست احداث متی‌کلا بابل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر توافقات اولیه برای راه‌اندازی بزرگترین کارتینگ ایران در پارک متی‌کلا بابل انجام شده و به‌زودی کار احداث این پروژه آغاز می‌شود.

مدیر و سرمایه‌گذار بزرگ‌ترین مجتمع رفاهی و خدماتی مازندران افزود: با راه‌اندازی این کارتینگ، شهرستان بابل میزبان مسابقات بین‌المللی و کشوری بوده و از همه تجهیزات استاندارد برای راه‌اندازی این کارتینگ استفاده می‌شود.

مقدم بیان داشت: درحال حاضر ماشین‌هایی که در برخی کارتینگ‌ها استفاده می‌شود ماشین‌هایی با قیمت پایین بوده، اما ما در کارتینگ بابل درصدد هستیم از ماشین‌های آلمانی با قیمت 30 میلیون تومانی استفاده کنیم.

وی به پروژه پارک متی‌کلا بابل اشاره و تصریح کرد: در تسریع روند اجرایی بسیاری از پروژه‌ها، مدیریت ادارات بسیار عالی عمل کرده، اما بدنه مدیریت فوق‌العاده معلول بوده و این معلولیت سبب کارشکنی در کار مدیریت می‌شود.

مدیر و سرمایه‌گذار بزرگ‌ترین مجتمع رفاهی و خدماتی مازندران تصریح کرد: به دلیل ناهماهنگی بین بدنه و مدیریت برخی ادارات، پروژه‌ای که طی دو ماه به نتیجه می‌رسید 14 ماه طول کشیده و اگر دست‌اندازی‌ها و کارشکنی‌ها نبود ما موفق‌تر عمل می‌کردیم.

مقدم ادامه داد: همه موانع و مشکلاتی که برای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود به خاطر ضعف فرهنگی برخی از مسئولان بوده چرا که رها کردن یک پروژه از سوی سرمایه‌گذاران به ضرر مردم بوده و کاهش فعالیت‌های اقتصادی شهر را به همراه دارد.

وی با تقدیر از شهردار و اعضای شورای شهر بابل اضافه کرد: اگر حمایت همه‌جانبه شهردار و اعضای شورای شهر نبود به دلیل دست‌اندازی‌های اداری این پروژه را رها کرده بودیم.

مدیر و سرمایه‌گذار بزرگ‌ترین مجتمع رفاهی و خدماتی مازندران حمایت نماینده منتخب مردم بابل از این پروژه را چشمگیر برشمرد و ابراز داشت: با حمایت حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری این پروژه بعد از 20 سال شروع به کار کرده که امیدواریم این حمایت همچنان ادامه داشته باشد.

* معرفی ورزش‌های کارتینگ

کارتینگ یا مسابقه کارتینگ نوعی از ورزش موتوری با خودروهای چرخ‌باز است. اینگونه خودروهای چهارچرخه کوچک و چرخ‌باز کارت نام دارند.

با ماشین‌های کارت معمولاً در مسیرهای کارت‌سواری که در مقیاسی کوچک نسبت به بزرگراه‌های واقعی ساخته می‌شوند مسابقه داده می‌شود. کارتینگ معمولاً به عنوان قدم اول در مسیر رسیدن به ورزش‌های پرخرج‌تر خودروسواری به‌شمار می‌آید.

اگر مسیرگاه کارتینگ درون یک ساختمان باشد به این نوع کارتینگ کارتینگ سرپوشیده (Indoor Karting) گفته می‌شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول