اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نسبت به میانگین جمعیتی

آمار پرونده‌های حقوقی وارده در منطقه مرزی راز کم است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: آمار پرونده‌های وارده در منطقه مرزی راز و جرگلان نسبت به میانگین جمعیت کم است.

آمار پرونده‌های حقوقی وارده در منطقه مرزی راز کم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، احمد کیخسروی در دیدار با علمای اهل سنت منطقه رازوجرگلان اظهار داشت: اعتبار و شهرت علمای اهل سنت منطقه رازوجرگلان و همدلی و تعامل خوب آنان با دستگاه قضایی در آمار کم پرونده‌های وارده در منطقه رازوجرگلان از میانگین استانی بی‌تأثیر نیست.

وی بزرگ‌ترین عامل تهدید کننده امنیت در منطقه رازوجرگلان را موضوع مواد مخدر دانست و افزود: متأسفانه یکی از دغدغه‌های مسئولین مبارزه با این پدیده شوم است که شما علما در این مبارزه می‌توانید نقش ارزنده‌ای را ایفا کنید و انتظار این است نسبت به این مقوله ورود جدی داشته باشید.

کیخسروی اظهار داشت: بدون شک ارایه تصویرهای مستهجن و مبتذل از طریق ماهواره و نمایش آن‌ها یکی از عوامل گسترش بی‌بندوباری و به فساد کشاندن جوانان است.

وی یادآور شد: دشمن که همواره اشاعه فرهنگ دینی و اعتقاد به خداوند و معنویات را مانع اصلی هدف‌های خود می‌بیند، برای کم رنگ کردن این اعتقادات، با ایجاد خلل در اعتقادات قشر جوان، در به انحراف کشاندن و بی‌هویت کردن آنان می‌کوشد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی اظهار داشت: در این عرصه، روحانیت هوشمند و آگاه به عنوان پرچم‌داران مبارزه با تهاجم فرهنگی در برابر این تهاجم باید ایستادگی کنند.

وی از علما و روحانیون اهل سنت خواست تا همچون گذشته با همکاری با شورای حل اختلاف در اصلاح ذات البین در منطقه رازوجرگلان بکوشند و در ترویج این سنت حسنه همچون گذشته قوی عمل کنند.

یکی از علماء منطقه مرزی راز و جرگلان نیز به نمایندگی از جامعه اهل سنت از اقدامات خوب دادگستری در این منطقه و استان تقدیر کرد و اقدامات شایسته دادگستری را در این مرز و بوم زمینه قانون مداری و امنیت برای آحاد جامعه دانست.

انتهای پیام/و۳۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول