اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کوهبنان خبر داد

آسفالت 35 هزار مترمربع از معابر عمومی کوهبان

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان گفت: در سال جاری بیش از 35 هزار مترمربع از معابر عمومی شهر کوهبنان آسفالت شده است.

آسفالت 35 هزار مترمربع از معابر عمومی کوهبان

رضا خالداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان از آسفالت بیش از 35 هزار مترمربع از معابر عمومی شهر کوهبنان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این اقدام به دلیل خاکی بودن بعضی از معابر و حفاری‌های شرکت‌های گاز، آب و فاضلاب انجام گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر یک پیمانکار در حال انجام عملیات زیرسازی، بهسازی و موزاییک پیاده‌روها است که تا پایان سال جاری با مساعدت مسئولان این فعالیت ادامه دارد و شهروندان کوهبنانی شاهد شهری زیبا هستند.

شهردار کوهبنان از پایان عملیات تسطیح، زیر سازی و آسفالت خیابان‌های شهدای گمنام، حائری، امام صادق (ع)، مدرسه استثنایی، محوطه پارکینگ شهرداری، باشگاه ورزشی انصار، چهارباغ و کوچه‌های شهید امیری، مسجد‌الرضای هفت و 20، جنب دبیرستان الزهرا، کوچه‌های خیابان شمس‌الائمه و کوچه‌های اطراف پارک آزادی، مدرسه کاشانی و فرهنگ خبر داد.

وی اظهار داشت: کار لکه‌گیری حفاری‌های خیابان‌های تختی، مدرس، مسجدالرضا، شریعتی، حضرت امام (ره) چهارباغ، فردوسی، شهید صدوقی، شهدا، منازل مسکونی، شیخ ابوسعید و برهان‌الدین، آستانه، بلوار عصمتیه و اطراف میدان شهدا که به منظور گسترش شبکه گازرسانی ایجاد شده‌اند، انجام شده است.

خالداری گفت: با توجه به اینکه کار ساخت و ساز و صدور پروانه در کوهبنان با رکود خاصی مواجه شده است، اما تاکنون بیش از 181 پروانه، 80 فقره پایان کار، 89 فقره تمدید پروانه و 71 فقره عدم خلافی صادر شده است.

وی تصریح کرد: خرید یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی با تمام لوازم جانبی، خرید 170 تن سیمان برای انجام فعالیت‌های عمرانی، خرید 10 هزار قطعه جدول بتونی برای پروژه‌های عمرانی سطح شهر، خرید تابلوهای علائم رانندگی و نصب آن‌ها در سطح معابر شهر، خرید یک‌هزار مترمربع پی‌ورس برای بوستان‌ها و پیاده‌روهای سطح شهر، خرید لوازم مورد نیاز پارک‌های سطح شهر، خرید و نصب ست‌های ورزشی برای بوستان‌های مادر و آزادی، خرید 25 هزار مترمربع موزاییک برای زیباسازی پیاده‌روهای سطح شهر، خرید 12 سطل زباله چرخدار بزرگ و ده‌ها طرح و برنامه دیگر توسط شهرداری کوهبنان انجام شده است.

شهردار کوهبنان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده است، می‌طلبد که مردم با پرداخت به موقع عوارض و بدهی‌های خود شهرداری را در انجام فعالیت‌های در دست اقدام یاری کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول