اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کاشان خبر داد:

آسفالت 180 هزار متر مربع از معابر کاشان

خبرگزاری فارس: شهردار کاشان از آسفالت و لکه‌گیری 180 هزار متر مربع از معابر اصلی و فرعی این شهر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

آسفالت 180 هزار متر مربع از معابر کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سعید مدرس‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران از آسفالت و لکه‌گیری 180 هزار متر مربع از معابر اصلی و فرعی این شهر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار داشت: این مقدار از معابر با  17 هزار و 88 تن آسفالت با هزینه‌ای حدود 16 میلیارد  و 650 میلیون ریال ساماندهی شده است.
وی با اشاره به هزینه 70 هزار ریالی برای هر متر مربع آسفالت مصرفی افزود: تاکنون 40 نقطه از معابر و خیابان‌های شهر لکه‌گیری و آسفالت شده‌ است.
شهردار کاشان تصریح کرد: خیابان آیت‌الله کاشانی، میدان جدیدالاحداث سهراب سپهری (راوند)، میدان پانزده خرداد، میدان درب عطا، خیابان اعتمادی کوچه اعتماد 9، خیابان طبیعت و بلوار زیتون (فاز دو ناجی آباد)، محوطه پارک بانوان، حاشیه پیاده‌رو میدان جهاد، خیابان امیر کبیر (کوچه سادات،کوچه حریر 20)، خیابان فاضل نراقی محدوده بافت تاریخی گذر بابا ولی تا گذر حاجی، ورودی شهرک امیرالمومنین(ع) و معابر ناحیه فین(عقب نشینی باغ فرساد) از جمله معابر آسفالت شده است.
مدرس‌زاده با تأکید بر وجود فاصله تا رسیدن به وضعیت مطلوب آسفالت معابر در کاشان عنوان داشت: به ‌طور متوسط روزانه باید هزار تن آسفالت مصرف شود تا سطح معابر و خیابان‌های شهر از استانداردهای مطلوب برخوردار شود.
وی افزایش قیمت قیر را یکی از مهم‌ترین دلایل به تأخیر افتادن آسفالت معابر و خیابان‌های این شهر دانست و گفت: برای تأمین آسفالت تمام خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی شهر نیازمند مساعدت مقامات مسئول و اختصاص بودجه ویژه برای رفع این مشکل توسط دولت هستیم.
مدرس‌زاده با اشاره به اینکه تأمین امنیت و سلامت جاده‌ای و دسترسی آسان و سریع شهروندان از بزرگ‌ترین خدمات شهرداری‌ها به شمار می‌رود، ابراز داشت: متوسط عمر آسفالت در سایر کشورها بین 10 تا 15 سال است که اگر بتوان عمر مفید آسفالت را در یک فرآیند کوتاه به هشت سال برسانیم این امر سبب کاهش هزینه‌های قابل توجهی در ارتباط با عملیات روکش، بهسازی و نگهداری می‌شود.
 وی افزود: این امر مستلزم رویکرد نوین با نیروهای متعهد، متخصص و تجهیزات پیشرفته است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول