اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شادگان خبر داد

آسفالت‌ریزی معابر منطقه مشمولی شادگان

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان از آسفالت‌ریزی معابر منطقه مشمولی در این شهرستان خبر داد.

آسفالت‌ریزی معابر منطقه مشمولی شادگان

کریم بنی‌نعیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: در ادامه پروژه‌های اجرایی عمرانی و در راستای آبادسازی شهرستان شادگان و همچنین به منظور ساماندهی، بهسازی و تسهیل عبور و مرور شهری، شهرداری شادگان اقدام به خاکریزی، کوپال‌ریزی، زیرسازی، بیس‌ریزی، قیرپاشی و آسفالت‌ریزی در معابر منطقه مشمولی از توابع شادگان به صورت ضربتی توسط کارگران این شهرداری کرده‌است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم شهرداری شادگان تأمین رفاه و آسایش شهروندان با ارائه خدمات و فراهم کردن امکانات رفاهی است تمام تلاش خود را در راستای تحقق این اهداف به کار می‌گیریم.

شهردار شادگان در تشریح عملکرد شهرداری گفت: ازجمله این امکانات رفاهی می‌توان به آسفالت معابر اشاره کرد که با توجه به اینکه منطقه مشمولی جزو مناطقی است که تاکنون هیچ‌گونه خدماتی در آنها انجام نشده اقدام به آسفالت معابر این منطقه کردیم.

بنی‌نعیم ادامه داد: ساکنان این منطقه می‌دانند که بیش از چند سال است که اکثر معابر این منطقه به لحاظ بهسازی وضعیت مناسبی نداشته و مردم از وضع موجود آن ناراضی بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با همت مسئولان شهرستان به ویژه اعضای شورای اسلامی شهر شادگان و همچنین کارکنان عمران شهری، کار ضربتی آسفالت‌ریزی معابر در این منطقه را آغاز کردیم که در حال حاضر در حال انجام است.

شهردار شادگان در پایان با بیان اینکه مردم محروم منطقه استحقاق بیشترین خدمت‌رسانی را از سوی مسئولان دارند گفت: امیدواریم با بهسازی و ساماندهی خیابان‌ها و معابر در مناطق محروم بخشی از مشکلات مردم این مناطق را برطرف کنیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول