اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان:

آسفالت معابر ‌‌مردم زنجان را کلافه کرده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار ‌زنجان گفت: آسفالت معابر به یک مشکل در شهرستان زنجان تبدیل شده است.

آسفالت معابر ‌‌مردم زنجان را کلافه کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا براتی عصر امروز در کمیته حفاری شهرستان زنجان اظهار داشت: مسئولان اجرایی باید اقدامات لازم را در خصوص نحوه آسفالت معابر انجام دهند.
وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در نتیجه تعویض مکرر آسفالت معابر یادآور شد: در حال حاضر در برخی از معابر آسفالت ریخته شده و پس از مدتی کوتاه تخریب می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار شهرستان زنجان تاکید کرد: باید به یک مفهوم مشترک در حفاری مناطق مختلف دست یافته و از تعویض مکرر آن جلوگیری کرد.
وی اضافه کرد: در صورت مشخص شدن ساز و کار حفاری‌ها و نقش دستگاه‌های مربوط در انجام آن می‌توان اقدامات بسیار خوبی در راستای سازندگی شهرستان انجام داد.
براتی با اشاره به مسئولیت‌های دستگاه مختلف در سازندگی شهرستان یادآور شد: مسئولان هر دستگاه وظایف و مشکلات خود را دارند.
وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در زمینه ساخت و ساز شهرستان ادامه داد: هزینه‌هایی که در زمینه سازندگی شهرستان صورت می‌گیرد، از محل بیت‌المال بوده و باید دقت لازم در هزینه آنها صورت گیرد.
معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به پیشرفت تکنولوژی در جوامع اضافه کرد: در صورت برنامه‌ریزی درست از هدر رفت بسیاری از هزینه‌ها جلوگیری می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم مشخص شدن وظایف در زمینه انجام اقدامات مختلف ادامه داد: در زمینه حفاری در معابر دو روش وجود دارد.
براتی یادآور شد: در زمینه حفاری یا شهرداری حفاری را انجام می‌دهد و یا دستگاه‌ها اقدام به حفاری کرده و شهرداری نظارت‌های لازم را انجام می‌دهد.
وی اظهار داشت: مسئولان اجرایی باید خود را امین و حافظ اموال مردم و بیت‌المال دانسته و عملیات لازم و درست را در زمینه آبادانی شهرستان انجام دهند.
معاون برنامه ریزی و عمرانی شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محدودیت‌های فصلی موجود یادآور شد: باید این محدودیت‌ها در نظر گرفته شده و اقدامات لازم در زمینه رفع آنها انجام شود.
وی همچنین با اشاره به انجام حفاری‌ها با سرعت بیشتر تاکید کرد: مسئولان باید در صورت نیاز اقدامات لازم را به منظور اجرای حفاری به صورت شبانه‌روزی انجام دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول