اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان:

همه تلاشم برای پیشرفت تکواندو اصفهان است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: تلاش کردم با برنامه‌ریز‌های دقیق و حساب شده تکواندو اصفهان را به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسانم.

همه تلاشم برای پیشرفت تکواندو اصفهان است

زهرا رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با توجه به اینکه با اجازه رسمی از هیئت تکواندو استان اصفهان از سمت فعلی خود خداحافظی کرده است، اظهار داشت: در پیشرفت تکواندو استان اصفهان تمام اعضای هیئت تکواندو این استان دست‌ به دست یکدیگر دادند که جا دارد در همین جا از تمامی عزیزان تشکر کنم.

وی که تکواندو را از سال 1370 آغاز و هم‌اکنون نیز دارای دان پنج این رشته ورزشی است و به مدت 18 سال نایب رئیسی هیئت تکواندو استان اصفهان را برعهده داشته است (که هفت سال آن را زیر نظر مصطفی رئیسی فعالیت داشته است)، در مورد آینده تکواندو این استان اظهار داشت: به طور حتم آینده درخشانی رو به روی تکواندو این استان قرار دارد، اما با این حال هیچ‌گونه نظر خاصی در مورد مدیریت جدید تکواندو اصفهان ندارم.

به گزارش فارس زهرا رفیعی سِمت‌های مدرسی کشور در رشته تکواندو، ممتحن کشوری و مربیگری درجه یک و داوری درجه یک را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول