اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت تکواندوکاران باشگاه‌های اسلامشهر

اختتامیه مسابقات لیگ تکواندو اسلامشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: اختتامیه مسابقات لیگ تکواندو شهرستان اسلامشهر، جام شهدای هسته‌ای ایران ظهر امروز با معرفی تیم‌های برتر برگزار شد.

اختتامیه مسابقات لیگ تکواندو اسلامشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مراسم اختتامیه مسابقات لیگ تکواندو شهرستان اسلامشهر در سال 90، به نام جام شهدای هسته ایران، ظهر امروز با معرفی تیم‌های برتر هر رده در سالن شهید مصطفی خمینی این شهرستان، توسط هئیت تکواندو  اسلامشهر برگزار شد.

در مسابقات جام شهدای هسته‌ای ایران، 22 تیم تکواندو کار در رده سنی نونهالان و خردسالان، طی 10 دوره مسابقه با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان، سه تیم رنگ‌سازی ایران با کسب 30 امتیاز، کانون تکواندو با کسب 25 امتیاز و زبان سرا با کسب 23 امتیاز در رده سنی خردسالان، به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی نونهالان نیز تیم رنگ‌سازی ایران با کسب 30 امتیاز قهرمان مسابقات شناخته شد و تیم‌های تکواندو گلستان با کسب 25 امتیاز و تیم شهید مصطفی خمینی با کسب 22 امتیاز به عنوان تیم‌های دوم و سوم معرفی شدند.

کاپ اخلاق مسابقات تکواندو اسلامشهر، جام شهدای هسته‌ای به تیم شهید محمدی در رده سنی خردسالان اهدا شد و تیم آریا نیز در رده سنی نونهالان به عنوان با اخلاق‌ترین تیم معرفی و کاپ اخلاق را به دست آورد.

همچنین در مراسم اختتامیه این مسابقات، از محمد سلیمانی نوجوان تکواندو کار اسلامشهری که در مسابقات المپیک نوجوانان جهان، از مقابله با حریف اسرائیلی خود، امتناع ورزید و حاضر به مبارزه نشد و به مدال نقره جهانی بسنده کرد، به عنوان قهرمان ورزشکار اسلامشهری، که توانست پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد، تجلیل به‌ عمل آمد.

هئیت تکواندو شهرستان اسلامشهر، به عنوان یکی از هیئت‌های ورزشی استان تهران مطرح بوده و برای ششمین سال متوالی امسال نیز توانست عنوان هیئت نمونه استان را به دست آورد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول