اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعزام سه تکواندوکار بانوی البرز به مسابقات آسیایی

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت تکواندو استان البرز از اعزام سه تکواندوکار بانوی این استان در قالب تیم ملی به مسابقات آسیایی خبر داد.

اعزام سه تکواندوکار بانوی البرز به مسابقات آسیایی

محمد نوذری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج گفت: سمانه شش‌پری، راحله آسمانی و نفیسه مخلصی از البرز در معیت تیم ملی به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد.

وی هم‌چنین از حضور دو تکواندوکار نوجوان این استان در مسابقات جهانی مصر خبر داد و گفت: محمد کاظمی و مهدی مهدوی در قالب تیم ملی تکواندو نوجوانان روز 13 فروردی‌ ماه عازم کشور مصر شدند تا از 16 فروردین‌ماه مقابل حریفان خود به میدان بروند.

به گفته وی در این رقابت‌ها وحید عبدالهی از البرز مربیگری تیم ملی تکواندو نوجوانان را برعهده دارد.

نوذری با بیان این که در سال 90 تکواندوکاران البرز موفق به کسب27 مدال طلا، نقره و برنز از مسابقات برون‌مرزی شده‌اند این میزان مدال‌آوری را در سطح کشور کم‌نظیر خواند و گفت: در کمتر استانی این میزان مدال‌آوری در مسابقات برون‌مرزی وجود دارد و این موضوع نشانگر عیار بالای تکواندو کاران استان البرز است.

وی در پایان تأکید کرد: امیدوارم با توجه به آمادگی بالای تکواندوکاران این استان در سال 91 نیز بتوانیم عملکردی شایسته را به جای بگذاریم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول