اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور عشایر نهبندان خبر داد

افزایش 3 برابری اعتبارات امور عشایر نهبندان در سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور عشایر نهبندان از افزایش سه برابری اعتبارات این نهاد در سال جاری خبر داد.

افزایش 3 برابری اعتبارات امور عشایر نهبندان در سال جاری

حجت خادمی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: در سال جاری اعتباری بالغ بر 248 میلیون تومان از منابع مختلف اعتباری به این نهاد اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبار اختصاص یافته نسبت به اعتبارات سال‌های گذشته این نهاد بیش از سه برابر افزایش داشته است، تصریح کرد: هر ساله به طور میانگین مبلغ 80 میلیون تومان به این نهاد اعتبار اختصاص می‌یافت.

رئیس اداره امور عشایر نهبندان با اشاره به اینکه از این میزان اعتبار اختصاص یافته مبلغ 65 میلیون تومان از محل ماده 180 تأمین شده است، افزود: مبلغ 63 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

خادمی‌نژاد ادامه داد: همچنین مبلغ 120 میلیون تومان دیگر از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های استان به این نهاد اختصاص یافته است.

وی اذعان داشت: علاوه بر این اعتبارات نیز مبلغ 27 میلیون تومان اعتبار از محل خشکسالی به اداره امور عشایر شهرستان اختصاص یافت.

رئیس اداره امور عشایر نهبندان اظهار داشت: از محل اعتبارات شناور در سطح خراسان‌جنوبی یک دستگاه گریدر و اعتبار کافی برای کددار کردن ایلراهای شهرستان نیز جذب شده است.

خادمی‌نژاد با بیان اینکه از محل اعتبارات ماده 180 تعداد چهار پروژه شامل آبرسانی سیار، احداث سرویس بهداشتی، بند خاکی و ایجاد راه تعریف و در حال اجرا است، گفت: با اعتبارات ملی تعداد پنج پروژه بهسازی چاه مالداری، بهسازی حوض انبار آب، هفت مورد احداث سرویس بهداشتی، مرمت راه‌های عشایری و بهسازی و مرمت چشمه‌ها تعریف و اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های استان نیز اجرای طرح‌هایی از قبیل آبرسانی سیار و بهسازی چشمه‌های مناطق عشایری در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره امور عشایر نهبندان تصریح کرد: آبرسانی سیار، گازرسانی و نفت‌رسانی به مناطق عشایری از جمله پروژه‌های مستمر این نهاد به شمار می‌رود.

خادمی‌نژاد افزود: برای سال جاری تعداد 20 پروژه در بخش‌های مختلف پیشنهاد که در صورت اختصاص اعتبار کافی این تعداد طرح در مناطق عشایری شهرستان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول