اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

مجتمع‌های عشایری دشتستان ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: مجتمع‌های عشایری دشتستان ساماندهی می‌شود.

مجتمع‌های عشایری دشتستان ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی ظهر امروز در نشست با مسئولان امور عشایر دشتستان و استان بوشهر اظهار داشت: حمایت از تولید ملی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی است و بدون تردید عشایر غیور نیز با همت و تلاش بیشتر برای بهبود تولیدات تلاش می‌کنند.

وی افزود: دولت در حمایت از عشایر تلاش گسترده‌ای انجام داده و در دشتستان نیز طرح‌های عمرانی و رفاهی بسیار خوبی برای عشایر اجرایی شده است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از سه میلیارد و 200 میلیون تومان پروژه عمرانی برای مجموعه عشایر اجرا شد که این امر رضایت عشایر را در پی داشته است.

خسروی تصریح کرد: بخش عظیمی از تولیدات ما در بخش عشایر است و ضروری است که در سال جدید توجه ویژه‌ای به این قشر زحمتکش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: عشایر به لحاظ سازگاری و آشنایی با طبیعت و قدمت طولانی با حرفه کشاورزی و بردباری و صبر در کارها می‌توانند نقش بسزایی در توسعه اقتصادی کشور داشته باشند.

فرماندار دشتستان خواستار برنامه‌ریزی هدفمند برای استقرار و اسکان عشایر شد و افزود: بدون تردید مهم‌ترین دغدغه عشایر کوچ‌رو مسئله اسکان است که باید برنامه‌ریزی مطلوبی برای این امر مهم انجام شود.

خسروی گفت: عشایر باید از فرهنگ مصرفی فاصله بگیرند و به سمت بهبود کمی و کیفی تولیدات خود بپردازند و البته توانمندی بالای عشایر و همت بالای این قشر موجبات موفقیت آنها شده است.

وی بر لزوم ساماندهی مجتمع‌های عشایری تاکید کرد و گفت: ساماندهی این مجتمع‌ها باید با تلاش مسئولان عملی شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و شکوفایی ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول