اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمان تأکید کرد

حمایت از طرح‌های تعاونی و اشتغالزایی در سال تولید ملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، طرح‌های تعاونی و اشتغالزایی در سطح استان حمایت جدی می‌شود.

حمایت از طرح‌های تعاونی و اشتغالزایی در سال تولید ملی

سیدجواد منصوری در حاشیه سفر به شهرستان کوهبنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی حمایت جدی خود را از طرح‌های اشتغالزایی اعلام کرد.

وی با اشاره به بازدید انجام شده از طرح‌های اشتغالزایی در شهرستان کوهبنان اظهار داشت: آن چه در بازدید از این طرح‌ها قابل شهود و شگفتی بود، تلاش و کوشش معلولان کوهبنانی و مددجویان زیر پوشش اداره بهزیستی این شهرستان است که با تشویق و مساعدت فرماندار و همت و پشتکار مثال‌زدنی  و کمک  مسئولان و دلسوزان در بهزیستی اقدام به راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک کرده و زمینه اشتغال چند نفر را فراهم کرده‌اند.

منصوری عنوان کرد: با توجه به نامگذاری امسال، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان بیشتر از گذشته از طرح‌های تعاونی و اشتغالزایی در سطح استان حمایت جدی و اساسی می‌کند و امیدواریم که در سال  جدید با همت مسئولان و تلاش مددجویان طرح‌های  دیگری در کوهبنان راه‌اندازی و موجب اشتغال اقشار کم‌بضاعت شود.

محمدرضا بهره‌مند رئیس اداره بهزیستی کوهبنان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس به فعالیت‌های صورت گرفته توسط اداره بهزیستی شهرستان کوهبنان در زمینه اشتغالزایی معلولان و مددجویان زیر پوشش اشاره کرد و افزود: با وجود مشکلات موجود تمام تلاش خود را به بهبود وضع معیشت و ایجاد شغل برای افراد زیر پوشش بهزیستی معطوف کرده‌ایم و در این راستا اولویت اصلی فرماندار شهرستان، متولیان و مدیران بهزیستی اشتغال است.

وی افزود: در همین  زمینه از طرح‌های اشتغالزایی  موجود در شهرستان با تمام قدرت حمایت و ضمن معرفی به بانک‌های عامل، ارائه تسهیلات و پیگیری‌های مستمر سه طرح در سال گذشته به بهره‌برداری رسید که شامل کارگاه‌های خیاطی، قالیبافی ویژه معلولان و طرح پرورش کبک گوشتی و تخمگذار است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول