محمدرضا کرمینژاد امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: زیرساختهای لازم به منظور دریافت گواهینامه استاندارد رضایتمندی مشتری در این شرکت فراهم شده است.
وی افزود: دریافت این استاندارد در سال آینده برای نخستین بار در استان و به عنوان یکی دیگر از اهداف این شرکت در دستور کار قرار دارد.
کرمینژاد تصریح کرد: دریافت گواهینامه ایزو 10002 در قالب سیستم پایش و اندازهگیری رضایت مشتری، راهنمای برخورد با شکایات و مشتریان را مطابق با استانداردهای روز فراهم میسازد تا این شرکت به نحو مطلوب به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهد.
مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان بیان کرد: در همین راستا روی نظرات و خواستههای مشتریان علاوه بر تجزیه و تحلیل آماری نقاط ضعف شرکت شناسایی و نسبت به رفع نواقص احتمالی اقدام خواهد شد.
وی گفت: مشتری عامل اصلی حیات در سازمان است و در راستای ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان باید نسبت به جذب رضایت آنها اقدام کرد.
انتهای پیام/صا30/د1000