اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان:

رضایتمندی مشتریان یکی از اهداف آبفای سیستان و بلوچستان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان گفت: کسب استاندارد رضایتمندی مشتری یکی از اهداف پیش روی شرکت آبفای سیستان‌ و بلوچستان در سال‌ جاری است.

رضایتمندی مشتریان یکی از اهداف آبفای سیستان و بلوچستان است

محمدرضا کرمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم به منظور دریافت گواهینامه استاندارد رضایتمندی مشتری در این شرکت فراهم شده است.

وی افزود: دریافت این استاندارد در سال آینده برای نخستین بار در استان و به عنوان یکی دیگر از اهداف این شرکت در دستور کار قرار دارد.

کرمی‌نژاد تصریح کرد: دریافت گواهینامه ایزو 10002 در قالب سیستم پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتری، راهنمای برخورد با شکایات و مشتریان را مطابق با استانداردهای روز فراهم می‌سازد تا این شرکت به نحو مطلوب به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهد.

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان بیان کرد: در همین راستا روی نظرات و خواسته‌های مشتریان علاوه بر تجزیه و تحلیل آماری نقاط ضعف شرکت شناسایی و نسبت به رفع نواقص احتمالی اقدام خواهد شد.

وی گفت: مشتری عامل اصلی حیات در سازمان است و در راستای ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان باید نسبت به جذب رضایت آنها اقدام کرد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول