اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

طرح معادل زکات موجب آبادانی مساجد و حسینیه‌ها شده است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: طرح معادل زکات موجب آبادانی مساجد و حسینیه‌ها شده است.

طرح معادل زکات موجب آبادانی مساجد و حسینیه‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز در بازدید رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از مصلای نماز جمعه آبپخش اظهار داشت: توجه به معنویات یکی از نیازهای جوامع انسانی است و در سال‌های اخیر مسئولان آبپخش توجهی خاص به مسائل معنوی داشته‌اند‌.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: توسعه، عمران و آبادانی اماکن مذهبی آبپخش در سال‌های اخیر به طور خاص مورد توجه قرار گرفته و مسئولان آبپخش بر این مسئله توجه ویژه داشته‌اند و در تمامی مراحل همکاری‌های لازم را داشته‌اند.

خرم‌روز در همین راستا اذعان داشت: بهره‌برداری از طرح معادل زکات برای آبادانی و بازسازی مساجد، حسینیه‌ها و تکایا در دو سال گذشته در آبپخش مورد توجه قرار داشته و هر سال شاهد بهبود وضعیت در این زمینه بوده‌ایم.

این مسئول آبپخش را دیار دارالمؤمنان استان بوشهر خطاب کرد و افزود: در آبپخش فعالیت‌های دینی و مذهبی گستردگی خاصی دارد و مردم مؤمن، متعهد و ولایتمدار این بخش همواره در این امور همکاری و مشارکتی خاص داشته‌اند.

بخشدار آبپخش ادامه داد: فضای قبلی جایگاه نماز جمعه آبپخش پاسخگوی نیاز این شهر نبود و تلاش و پیگیری بی‌وقفه اعضای ستاد نماز جمعه این بخش و در رأس ایشان امام جمعه محبوب و ولایی شهر آبپخش در رفع نسبی این مشکل تاثیری گسترده داشته است.

خرم‌روز بیان داشت: توجه به مسائل و فعالیت‌های فرهنگی در نماز جمعه آبپخش در سال‌های اخیر رشدی محسوس داشته و شاهد افزایش چشمگیر حضور نسل جوان در فضاهای مذهبی و نماز جمعه در این بخش بوده‌ایم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول